Neytiri Skrevet 29. juni 2012 #581 Del Skrevet 29. juni 2012 så morro med juniorseng da, her blir det bytting om en uke når vi får ny madrass Spennt hvordan det går, men hun er veldig rolig så tipper hun sitter opp i senga og roper mamma/pappa kom når hun våkner Ja hvor blir det av babyene vi hadde da, herrigud tiden flyr jo! Og du får en skolegutt, wow så spennende! Vi har også smådrømmer om å få henne tørr til bhg start i august, men vi får da se, her liker hun potta men kun morgen og kveld. Tenker vi kjøper doring og ser om det fungerer de gangene potta ikke gjør det. Synes du det fungerer at de får kjenne de blir bløte når de tisser utenom på do? Jeg har jo aldri trent barn av bleie så er litt lost egentlig men gøy synes hun det er da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #582 Del Skrevet 2. juli 2012 Med storebror ble han nesten helt tørr i løpet av en uke etter at han fikk kjenne på det å tisse på seg. Han hatet det, og gikk fort på potta selv. Minsten er nok ikke helt der... Han kan si ifra, hvis han vil. (F.eks. ute, med dress på...) Men han kan også tisse på seg og fortsette å leke... Og han går ikke frivillig ennå. Vi må ofte spørre om han må, og så må vi sette han på potta. (Og hjelpe med klærne) Men det kommer seg. Han er veldig fornøyd med truser, og egentlig med potte også. Men vi har nok litt tid igjen med bleier ennå. Vi får se hvordan det blir når vi har ferie. Spatula, jeg skal forsøke å få lagt deg til i min blogg og jeg... Den er vel omtrent like mye/lite oppdatert som dagboka, men den finnes da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 16. juli 2012 #583 Del Skrevet 16. juli 2012 Oi, tenk at julegaven skal begynne på skolen! Her har vi enda et år igjen i barnehagen. Morsomt å lese om dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå