Gå til innhold

Livet med Julegaven og Lillebror

Susan Sto Helit

Anbefalte innlegg

Ikke bry deg med sånne mennesker! :hug:

Jeg har GITT OPP 'venner' som ikke gidder & ikke tar kontakt, og er heller med de som gir positiv energi... ;)

Tror du?? Hvorfor?

Jeg tviiiiler sterkt på jeg er... :sjenert:

Er så vant med å se kun en kjiiip strek :gjeiper:

Håper du har en fin dag! Jobber du?

Ååå idag blir det bakeritur i lunsjen, nam :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problemet mitt er vel at dette er noen av mine nærmeste naboer. Og vi kommer til å ha kontakt samme hva. Så det er bedre at jeg biter tennene sammen og forholder meg til dem som de menneskene de er.

Tror du er gravid på grunn av den økte svetteproduksjonen din.

Er liksom ikke et symptom man dikter opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, like greitt da..

Mange rare mennesker i denne verden! :gjeiper:

Fikk negativ nå, 13 dpo (tror jeg) og 3 dager til IKM.

Tviler på jeg er gravid...var helt blendahvit!

Men da blir det fest i helgen! :danse:

Planer for helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Godt Nyttår!

Håper du har hatt en riktig god jul, Epica!

Her har det vært en rolig jul, men det kommer til å bli et hardt nyttår, så det var vel velfortjent. :)

Har tre festinvitasjoner de neste to helgene. (To fester på samme dag da, så jeg må prioritere. )

Og den siste vet jeg ikke helt om jeg orker å gå på... Må komme opp med en god unskyldning, kanskje?

Ellers skal mannen jobbe mye frammover, så det blir mye meg og lillegutten alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har lov til å si du ikke orker også vet du ;):klem:

Men ja, en føler kanskje en må ha unnskyldning... Kan si du ikke er i form når det nærmer seg kanskje.

Godt nyttår! :klem:

Kos deg med lillegutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan kanskje skylde på mageboeren? ;)

Grunnen til at jeg ikke orker er vel mest at jeg ønsker å kutte den venninna så mye som mulig ut av mitt liv.

Stort sett alle fester hun har, spesielt sammen med søsteren sin, blir drama, drama, drama... Og jeg orker ikke mer...

OM jeg går, så er det for mine andre venninner sin skyld. Men har mest lyst til å si jeg er kvalm og sliten, og ikke orker å dra på fest der alle drikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ så gøy du er gravid Susan!!! :hoppe::hug: :hug:

Si du er trøtt, sliten, kvalm whatever, si hva du vil! ;)

Æsj ja dramaqueens er det verste... :sjenert:

Håper du finner utav det! :kose:

Jeg gleder meg jo bare til jeg kan si jeg er gravid.. en mnd til.. :gjeiper:

:legrine: Kommer ikke over at du er gravid!!!!! :legrine:

Da får du også 4 års aldersforskjell, hva syns du om det da?

Jeg ville helst ha 3 år, men 4 er nok greitt det og, håper de leker godt sammen etterhvert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får akkurat den aldersforskjellen jeg ønsket mest, mellom 3 og 4 år...

Vokste opp med 3,5år ned til lillebror og det syntes jeg var supert.

Mannen har 5 år opp til sin bror. De var lite sammen som små, men er bestevenner idag.

Så her er vi superfornøyde med aldersforskjellen. For ikke å snakke om at det gjør barnehageplass og andre ting MYE enklere å få sommerbarn mens storebror fortsatt går i barnehage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ja sant det ang bhageplass..

Men var selv klar for å prøve for et år siden..

Jeg er spent på kjønnet... Men idag er jeg bare redd noe er galt!

Føler det ikke på meg men... uff...klarer ikke la være å bekymre meg.

Skal bli godt å komma seg på ul! (håper jeg...... :sjenert: )

Har alltid følt 2-3 år mellom er best, at de kan ha litt lite til felles i oppveksten siden det bloir nesten 4, men satser på det går fint!

Goooood :klem:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg har visst fått dilla på Me&I klær til Julegaven...

Har kjøpt litt på Homeparty, men det er jo så dyrt... Så det blir en del på Tradera.com.

Har fått tak i en del kule T-skjorter, gensere og bukser.

Det stiligste er jo at så lenge jeg holder meg til mye av de samme fargene, så går klærne perfekt sammen. Uansett kolleksjon...

Har litt dilla på brunt og orange da... Så det blir en del med de fargene i. Spesielt brunt.

Tenker litt at det er spesielt enkelt å arve videre til et barn til også. Brunt kan jo kombineres med det meste, og jeg kan jo evt. kjøpe noen Me&I klær med litt rosa i, som står til det brune... Hvis jeg skulle få en jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg tror jeg fant boken din :goodbye:

Joda, ;) Du fant dagboken min... Men den er ikke så veldig aktiv...

Gravid-dagboken er ligger sammen med gravidbøkene. Men den er ulogisk nok startet av Urge...

Jeg savner signaturen min, kjenner jeg... :( Håper de finner ut av det og får fikset det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Annonse

Da skal jeg forsøke å holde dere litt oppdatert i denne boken istedenfor...

Har fortalt mannen at nå SKAL vi ha en hengevugge. Jeg er møkklei av å gynge bag for å få unge til å sove. Og Lillebror er mye verre enn Julegaven på å skrike når han legges i vogn og trilles.

Min mor er veldig motivert for å kjøpe til oss. Men det kan nok være det er Svigers sin tur.

Men bare om de ønsker det selv.

Har funnet en fin slyngevugge lik den som Kummin hadde/har til jenta si. Det kan visst brukes ganske lenge. Og det høres bra ut! :)

Skal snakke med svigers idag, for svigermor skal komme og hjelpe meg når mannen skal ut i kveld.

Endret av Susan Sto Helit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste første innlegget i boka her nå...

Og tenkte at kanskje vi skal le litt av at jeg byttet over da Julegaven var to uker. Mens Lillebror ble hele to måneder før jeg byttet dagbok...

Lillebrors navn endte som et ti-på-topp-navn også. Men denne gangen er både jeg og mannen kjempefornøyde. :) Vi hadde veldig problemer med å finne et navn som oppfylte kravene våre OG som vi var fornøyde med. Så da måtte vi fire på ett krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hengevugge har jeg også lyst på! Men mannen mener det er nok med den vanlige vuggen vi har. Men hvis vi få en urolig baby så kanskje jeg får lurt inn en allikevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengevugge har jeg også lyst på! Men mannen mener det er nok med den vanlige vuggen vi har. Men hvis vi få en urolig baby så kanskje jeg får lurt inn en allikevel ;)

Husker jeg så Kummin sin rundt da Julegaven sluttet med dagsoving. Og tenkte at "hvorfor har ikke vi hatt en sånn?"

Vi endte jo med å kjøpe en ekstra vogn til han, for å kunne trille han i søvn inne i stua. (Eller ute på verandaen.)

Må jo være mye greiere å bare dytte på en sånn vugge litt nå og da, og så fortsetter den faktisk å gynge av seg selv. :)

Så når vi har dagsovingsproblemer denne gangen også, så tenker jeg at en hengevugge må være en smart investering.

Svigers ønsket å kjøpe den som navnefest og julegave til Lillebror, så da koster det oss ikke noe, og vi slipper å komme opp med så mange gaveønsker.

Han har jo tross alt det aller meste etter storebroren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengevugga er 100% genial. Også fordi den er så liten og lett, at den er helt kurant å ta med som reiseseng når man er på tur! Det var nok de beste 800kr jeg har brukt (kjøpte brukt).

Jeg leser det som at ting er litt annerledes med nummer to? :) Jmf. 2 uker og 2 måneder, feks. Håper dere koser dere, i hvert fall. Alle fire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...