Susan Sto Helit Skrevet 17. april 2009 Forfatter #501 Del Skrevet 17. april 2009 Håper det klaffer med en gang vennen :klem: Ja 3-4 år syns jeg virker ideelt.. Jeg tenkte, at for å få 4 år mellom må vi prøve til jul (hvis det klaffer kjapt også) ... så hvis han ikke vil da..Begynner jeg å virkelig stresse.. Får prøve å ikke tenke formye på det, kan ikke gjøre noe uansett.. Planer for helga da? Ingen planer for helga, bortsett fra en middag hos svigers (som har familiebesøk) for å vise fram Julegaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjerneskudd Skrevet 22. juni 2009 #502 Del Skrevet 22. juni 2009 Koselig helg?=) Nå sa mannen han er med på "en til" INNEN et år, desto før desto bedre sier jeg;) Han gruer seg sier han men.. Hehe.. syns det er så greitt som det er nå, at snuppa er større og klarer seg selv. Rart, bare min som ikke blir klar (men må pga meg hehe) Blir ikke som en skikkelig familie før en til føler jeg, vil jo og at snuppa skal få søsken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 3. september 2009 Forfatter #503 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg har nå begynt å trene litt mer fast. Jogger 1-2ganger i uka sammen med flere fra feltet her vi bor. Og så trener jeg styrke, yoga og en del annet på wii... Og er jeg heldig, så kanskje jeg er nede i før-gravid vekt før jul... Mangler bare 6-7kg... Julegaven har blitt kjempestor gutt. Han sykler masse på 2-hjulsykkel med støttehjul, prater bra, og er generelt en supergod gutt. Vi har faktisk hatt overraskende lite trass, men det kommer vel senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 6. oktober 2009 #504 Del Skrevet 6. oktober 2009 Heia! I'm back (igjen med nytt nick. Epica her;) Flink å trene! Jeg prøver å komme meg på yoga,pilates en gang i uka vertfall. Om to uker er det ikm......spent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. oktober 2009 #505 Del Skrevet 8. oktober 2009 Morsomt å se! Jeg var jo stjerneskudd for en stund tilbake hihi...... ÅÅÅÅÅåå så rastløs.......er så spent...om jeg får to blå.. men tror jeg bommet.. Husker ikke om jeg spurte men skal dere prøve på en til etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #506 Del Skrevet 8. oktober 2009 Om du leser det jeg skrev til deg da du var Stjerneskudd, så skrev jeg at vi mest sannsynlig startet prøving nå over sommeren... Hmmm... Det betyr vel at vi må igang snart det da... Nei, vi føler vel det begynner å bli på tide. Er mange gravide og småbarn rundt oss nå. Og dermed også mye baby i magen prat. I følge Julegaven kan vi bare få den babyen mammaen til bestevenninna hans har i magen... Men jeg er nå ikke helt sikker på at hun er enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. oktober 2009 #507 Del Skrevet 8. oktober 2009 Skjønne Julegaven. Så spennende!!! Ja jeg føler det er på tide nå..... Håper jeg slipper prøve sålenge.. Hvor fort ble du gravid sist? Har du stabile sykluser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #508 Del Skrevet 8. oktober 2009 Skjønne Julegaven. Så spennende!!! Ja jeg føler det er på tide nå..... Håper jeg slipper prøve sålenge.. Hvor fort ble du gravid sist? Har du stabile sykluser? Vi brukte over ett år sist. Hadde stabile lange sykluser da. Nå vet jeg ikke. Har hatt spiral i 2 1/2 år... Har ikke hatt en skikkelig mens de siste 2 åra... Kun småblødninger, og kun sporadisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. oktober 2009 #509 Del Skrevet 8. oktober 2009 Satser på det går kjapt denne gangen! Drikker varm sjokolade... nammmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 9. oktober 2009 #510 Del Skrevet 9. oktober 2009 Drikker på jobb.. Hva med deg, jobber du? Ååååå det var hardt å stå opp idag... ha en suuuuuuper helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #511 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Jobber, ja. Men drikker ikke noe kaffe Kun vann med kullsyre. Og så går det litt frukt og grønnsaker... Prøver å spise lite og ofte. Ha en super helg du også! Endret 9. oktober 2009 av Susan Sto Helit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 12. oktober 2009 #512 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ååå du er flink! Jeg spiser for mye sjokolade & drikker altfor mye kaffe! ÅÅÅå zzzz... vil hjem å sove.. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #513 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ååå du er flink! Jeg spiser for mye sjokolade & drikker altfor mye kaffe! ÅÅÅå zzzz... vil hjem å sove.. :søvn: Det med frukt, grønnsaker og vann gjelder kun på jobb, altså... Hjemme blir det lett både brus og sjokolade. Men jeg har blitt mye flinkere enn før. Og så har jeg jo begynt å trene bittelitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 20. oktober 2009 #514 Del Skrevet 20. oktober 2009 Gøy å trene hvis du finner det rette for deg Jeg syns pilates og yoga er knallgøy, eneste som jeg får lyst å fortsette med. Hva trener du? Akk ja, ikke lett å være så sunn alltid Jeg prøver å spise bananer og epler på jobb, itillegg til lunsj, men skeier ofte ut på kvelden............. Det viktigste er vertfall å bli røyfri snaaarest Ha en suuuper tirsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #515 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jogger sammen med ei jeg kjenner. (Jogget sammen med noen naboer i vår og høst, men etter at "motoren" fikk sterke kynnere av det meste, så ble det lite etterpå. Ellers har jeg en Wii, som jeg bruker litt til trening. Det er overraskened hardt og effektivt, men jeg sliter litt med å sette av den halvtimen flere ganger i uka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 3. november 2009 #516 Del Skrevet 3. november 2009 Wii spillet? Det virker gøy Uff det har vært dårlig med trening i det siste..' Håper jeg kan begynne på gravid yoga snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 9. november 2009 #517 Del Skrevet 9. november 2009 Hatt en fin helg? Hvordan går det med lillegutt? Snakker han mye? Syns det er så morsomt med jenta mi som skal synge hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 10. november 2009 Forfatter #518 Del Skrevet 10. november 2009 Hatt en OK, men litt styrete helg. Ble litt for mye avtaler med folk som tar litt lett på avtaler. Julegaven snakker masse han. Og synger, dikter sine egne sanger... Har kommet litt i "bæsj" alderen... Og holder mye på med rollespill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 11. november 2009 #519 Del Skrevet 11. november 2009 Han høres søt ut! Æsj, verste jeg vet når folk ikke kan holde det de sier.. Uff jeg må skjerpe meg, jeg VET jo jeg ikke er gravid, men leser side opp og ned med symptomer & når en kan teste..TRAGISK. Jaja.. ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 12. november 2009 Forfatter #520 Del Skrevet 12. november 2009 Ikke holde avtaler-mennesker er slitsomme å forholde seg til, ja! Igår viste det seg at den kakeresten fra helga, som vi avtalte å dele i tre, og som ingen har sagt noe om etterpå, er borte. Greit nok det, men det går jo an å si på forhånd at "vi tar hele" og ikke gi illusjonen av at man har tenkt til å dele. Jeg tror du er gravid jeg... Du har bare ikke tålmodighet til å vente med testing til du faktisk kan teste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå