Susan Sto Helit Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #481 Del Skrevet 12. februar 2008 Vekter er djevelens oppfinnelse uansett, så det er like greit at de ikke funker Ny vekt ble impulskjøpt igår. Skal veie meg torsdag (Som jeg egentlig skal hver uke...) Er veldig motivert for å bli kvitt "ammekiloene" mine nå! Har 5 som har kommet på etter fødselen. Pluss at jeg har 5-10kg som var for mye allerede før jeg ble gravid. Ble litt for mye godis i helga også. For jeg hadde litt for mye i hus. Er redd for å sprekke denne uka, for det er litt igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #482 Del Skrevet 18. februar 2008 Har begynt å tenke litt seriøst på å teste Alt-i-ett tøybleier... Er det noen som har erfaringer rundt tøybleier de har lyst til å dele? Lurer veldig på dette med oppbevaring av skitne bleier og hvordan man holder dem helt rene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #483 Del Skrevet 18. februar 2008 Idag måtte forresten beltet ett hakk inn for at buksa ikke skulle skli ned hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 24. februar 2008 #484 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Flink du er!! Jeg er imponert over de som holder på med tøybleier. Mamma brukte det til begge oss ungene, men jeg synes det høres ut som bare styr. Jeg er nok litt for lat... Tenker du på å prøve tøybleier nå til lillegutt, eller til nestemann? Endret 24. februar 2008 av Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #485 Del Skrevet 24. februar 2008 Flink du er!! Jeg er imponert over de som holder på med tøybleier. Mamma brukte det til begge oss ungene, men jeg synes det høres ut som bare styr. Jeg er nok litt for lat... Tenker du på å prøve tøybleier nå til lillegutt, eller til nestemann? Mamma brukte på meg, men ga opp før broren min kom. Tøybleier idag er noe helt annet da. Jeg prøver på lillegutt nå. Har kjøpt 7 bleier, og bruker litt på dagtid når vi er hjemme. De blir som papirbleier, bare at de er bittelitt tykkere, og kjennes ikke så papir-aktige ut inni. Eneste ulempen med den typen jeg har kjøpt, er at de tar litt lang tid å tørke. Men det er ikke noe problem med vår deltidsbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 12. mars 2008 #486 Del Skrevet 12. mars 2008 Heisann du! Innom å sniker litt hos deg! Lenge siden jeg har vært her nå.. Håper dere har det bra med julegaven og koser dere, for det gjør vi:) Det skjer mye nå, hver dag ser man noe nytt! Lillegutt her holder på å lære seg å gå og har gått flere skritt alene, spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #487 Del Skrevet 15. mars 2008 Heisann du! Innom å sniker litt hos deg! Lenge siden jeg har vært her nå.. Håper dere har det bra med julegaven og koser dere, for det gjør vi:) Det skjer mye nå, hver dag ser man noe nytt! Lillegutt her holder på å lære seg å gå og har gått flere skritt alene, spennende! Kjempekoselig å se deg her igjen! Jeg er ikke så mye her på KG, lenger, selv om jeg har noen jeg forsøker å følge med på ennå. Skriver mindre og mindre her i dagboka, og mer og mer i min lukkede blogg. (Skal legge deg til, så kan du jo lese der hvis du vil.) Ellers storkoser vi oss med Julegaven! Han er utrolig slitsom, men samtidig fantastisk! Blir sliten av han etter nesten ingen tid, men savner han igjen nesten med en gang hvis vi låner han bort... Her løpes det, forøvrig. Har aldri hatt tdid til å sitte stille, lille aktive Julegaven min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. april 2008 #488 Del Skrevet 18. april 2008 Hei! Skal kikke i bloggen din, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 18. april 2008 Forfatter #489 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Hei! Skal kikke i bloggen din, jeg! gjør det! Skriver litt mer der enn her, for å si det sånn! Endret 18. april 2008 av Susan Sto Helit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 2. mai 2008 #490 Del Skrevet 2. mai 2008 Hei vennen! God helg! Noen planer med julegaven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #491 Del Skrevet 2. mai 2008 Hei vennen! God helg! Noen planer med julegaven? Hei! Har vel lite planer for helgen... Igår var vi i Drøbak og besøkte akvariet der. Det var skikkelig stas, for de har berøringsbaseng. Var visst ganske kult å kunne ta på fisk, kråkeboller og sjøstjerner. (For ikke å snakke om plaske.) Om været blir litt bedre, så blir det vel en tur ut på lekeplassen, og grave litt i sandkassa. Pluss huske litt. Det synes han er kjempestas! Hva driver dere med om dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 6. mai 2008 #492 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvordan spiser Julegaven om dagen? Føler snuppa vår vil ha mat konstant!! Spiser dobbelt såmye som oss, er det normalt?? Hun elsker skiver, prøver å gi andre ting, men usikker hva som er greitt å gi de små. Hun eeelsker egg..! Og bananer. Hva dere gir til middag? Vi har sluttet med grøt, føler hun begynner bli "for gammel". Vi har mest fikset i huset siste ukene, klart for verdivurdering---spennende! Ellers litt på terrassen, en tur å matet endene helgen som var. Åååå det er kjipt å sitte inne på jobb i dette været! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #493 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvordan spiser Julegaven om dagen? Føler snuppa vår vil ha mat konstant!! Spiser dobbelt såmye som oss, er det normalt?? Hun elsker skiver, prøver å gi andre ting, men usikker hva som er greitt å gi de små. Hun eeelsker egg..! Og bananer. Hva dere gir til middag? Vi har sluttet med grøt, føler hun begynner bli "for gammel". Vi har mest fikset i huset siste ukene, klart for verdivurdering---spennende! Ellers litt på terrassen, en tur å matet endene helgen som var. Åååå det er kjipt å sitte inne på jobb i dette været! Han spiser MYE mer enn oss av brød. Det har han gjort lenge. Ellers får han oftest det samme som oss til middag. Favoritten er fiskepinner eller spagetti og kjøttboller med moste tomater. Har begynt å gi grøt igjen på kvelden vi, for det virker som det er det han har mest lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #494 Del Skrevet 2. juni 2008 Da har lillegutten blitt tidvis pottegutt... Synes han har blitt så utrolig stor! Pluss at vi bytter barnehage til høsten. Har vært kjempeheldige og fått kommunal plass. (Det er ikke lett med et 06-barn her vi bor.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #495 Del Skrevet 4. mars 2009 Bare innom for å si at vi har det fint. Det er nok fler oppdateringer i bloggen enn det er her... Siden det siste her er at vi fikk komunal barnehageplass... Nå venter vi nemlig på svar om hvor vi skal få plass videre. (Vi har garantert plass, men vet ikke hvilken barnehage det blir ennå.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjerneskudd Skrevet 9. mars 2009 #496 Del Skrevet 9. mars 2009 Oi lenge siden! Old epica her;) Pottegutt, åh så flink!!! Åååå.. sitter på jobb.,har lyst å shoppe.. Til snuppa på Linus&Lotta + til meg selv bla denne: http://www.ellos.no/misc/ProductZoom.aspx?...s_1090698_M.jpg Tenkt på nr 2 da? Jeg er klar men ikke mannen ... ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #497 Del Skrevet 12. mars 2009 Oi lenge siden! Old epica her;) Pottegutt, åh så flink!!! Åååå.. sitter på jobb.,har lyst å shoppe.. Til snuppa på Linus&Lotta + til meg selv bla denne: http://www.ellos.no/misc/ProductZoom.aspx?...s_1090698_M.jpg Tenkt på nr 2 da? Jeg er klar men ikke mannen ... ;P Lenge siden, ja! Har alltid lyst til å shoppe jeg... Spesielt med de fantastiske svenske kursene som er nå... Er så mye fine klær der til småtasser... Moonkids, Lundmyr... Ja, ja... Har ikke penger, så det får vente. Ikke trenger han noe heller... Nr 2 er fortsatt en tankeprosess her... Vi har så vidt begynt å prate om det, men har ingen konkrete planer. Ga deg tilgang til bloggen jeg... Skjer vel mer der enn det gjør her, selv om jeg ikke akkurat er så aktiv lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjerneskudd Skrevet 17. april 2009 #498 Del Skrevet 17. april 2009 Hei vennen Har dere snakt om å prøve iår eller neste år? Hva tenker du om aldersforskjell? Syns mi begynner bli stor nå, og hadde vert perfekt å prøve etter sommeren. Men neida, han er enda MIKE........ Gjør utrolig vondt å ikke vite... Begge dere er ganske klare etterhvert da eller? Klær ja.. Monsoon har sååå mye fint... GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 17. april 2009 Forfatter #499 Del Skrevet 17. april 2009 Hei vennen Har dere snakt om å prøve iår eller neste år? Hva tenker du om aldersforskjell? Syns mi begynner bli stor nå, og hadde vert perfekt å prøve etter sommeren. Men neida, han er enda MIKE........ Gjør utrolig vondt å ikke vite... Begge dere er ganske klare etterhvert da eller? Klær ja.. Monsoon har sååå mye fint... GOD HELG! Jeg har alltid hatt et ønske om ca 4 år mellom ungene. (Minst 3 år.) Mannen begynner nok å bli litt klar igjen, ja. Tipper det blir prøving en gang over sommeren. Ting kan jo ta litt tid med oss... Håper det ordner seg for dere også, så snuppa di får et småsøsken om ikke altfor lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjerneskudd Skrevet 17. april 2009 #500 Del Skrevet 17. april 2009 Håper det klaffer med en gang vennen :klem: Ja 3-4 år syns jeg virker ideelt.. Jeg tenkte, at for å få 4 år mellom må vi prøve til jul (hvis det klaffer kjapt også) ... så hvis han ikke vil da..Begynner jeg å virkelig stresse.. Får prøve å ikke tenke formye på det, kan ikke gjøre noe uansett.. Planer for helga da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå