Gjest fortvila jente Skrevet 11. februar 2003 #1 Skrevet 11. februar 2003 heisann!! jeg var hos legen i går, p.g.a jeg er kvalm vær gang jeg spiser, og har vondt ved livmora. jeg tok urin prøve og den viste negativ.. jeg har hatt brunt utflod i over ei uke, og dte bitte litt blod i den i dag. men dte kan jo også være p-sprøyte bivirkninger. og p-sprøyte kan utelukke mensen, eller bare forskyve den ei tid. men hvis jeg ikke har mensen innen 1-2 uker. burde jeg ta en ny test da? jeg har nærmere mens smerter, men det er ikke helt det heller. har vondt i ved livmora, men livmortappen så helt fin ut sa legen. jeg har ikke eggstokk betennelse. for jeg er ikke mer enn ca 3uker på vei i tilfelle. håper dere svarer
Trebarnsmor Skrevet 11. februar 2003 #2 Skrevet 11. februar 2003 Du hadde en underlivs undersøkelse sant??? Da hadde han nok sett om du var gravid.Livmortappen burde vise det. Så nei da.Jeg kan nok garantere at du ikke er det og at legen hadde nok sett det på en eller annen måte.
Labella Skrevet 11. februar 2003 #3 Skrevet 11. februar 2003 Det er minimal sjanse for at du er gravid. De symptomene du har skyldes sannsynligvis p-sprøyta. For å være heeeelt sikker kan du jo ta en test til om noen uker. Men ikke bli overrasket hvis ikke mensen dukker opp - jeg fikk aldri mensen da jeg gikk på p-sprøyta, tok noen tester i begynnelsen, men de var negative alle sammen... P-sprøyte er veldig sikkert, så hvis du ikke har blitt gravid helt i starten kommer du ikke til å bli det så lenge du går på den. Du bør forresten slutte med sprøyta i god tid før du eventuelt skulle begynne å prøve å bli gravid (minst 2 år) - for det kan ta svært lang tid før kroppen din er i gjenge etter p-sprøyte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå