Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Jeg har hatt en FF ganske lenge. Han har svær pikk, både lengde og omkrets... I starten var det vanskelig å få den inn, men vi har brukt glidemiddel, vært veldig forsiktige, og etterhvert har det gått helt fint. Nå har jeg nettopp avsluttet det "forholdet" og begynt å date en annen. Vi har ikke hatt sex ennå, men klina heftig, befølt litt... Det kjentes ut som at hans pikk var liten. Et godt stykke under gjennomsnittet. Er jeg "tilpasset" FFs pikk nå? Er redd for at jeg er veldig vid nå og at jeg og han jeg dater ikke kommer til å føle så mye under sex.
Gjest gjesta Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Skjeden er veldig tøyelig, men finner raskt tilbake til den opprinnelige formen. Du har nok ingenting å bekymre deg for.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Nekter å tro at man kan kjøre på med svære ting (være seg dildoer, halvliters colaflasker, big size agurker, pulevenners overdimensjonerte penis osv) uten å bli videre enn man var før.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Nekter å tro at man kan kjøre på med svære ting (være seg dildoer, halvliters colaflasker, big size agurker, pulevenners overdimensjonerte penis osv) uten å bli videre enn man var før. ← Men så har også du en del å lære om vagina
Yme Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 Nekter å tro at man kan kjøre på med svære ting (være seg dildoer, halvliters colaflasker, big size agurker, pulevenners overdimensjonerte penis osv) uten å bli videre enn man var før. ← Samma her... Fitter som er brukt en del, ser ikke akkurat nye ut, så jeg tviler på at de blir segselv, igjen, uansett... Det er bare logikk! Kroppen er ikke så veldig flink til å reparere seg på en sån måte.
Gjest gigis Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 Samma her... Fitter som er brukt en del, ser ikke akkurat nye ut, så jeg tviler på at de blir segselv, igjen, uansett... Det er bare logikk! Kroppen er ikke så veldig flink til å reparere seg på en sån måte. ← Jeg skjønner at mange gutter har mye å lære... Kroppen er veldig flink til å "reparere" seg selv. Og med hjelp av knipeøvelser og masse sex så er det utrolig hvor trang man kan bli! (Ja, du leste riktig - sex kan gjøre deg trangere!) Dette er f.eks. til god hjelp etter fødsler! Selv født 2 barn og prøvd peniser i diverse størrelser - og jeg er like trang nå og ser slett ikke "brukt" ut! På en annen side så er jeg glad for å være "brukt" (som du så fint kaller det...) Erfaring gjør at jeg vet hva jeg vil, hvordan jeg ønsker å ha det seksuelt og ikke minst hvem jeg vil gjøre det med! Når jeg leser innlegget ditt og herren før deg, så forstår jeg at dere har kort fartstid og lite erfaring med en kvinnes underliv... Og mulig ganske så forutinntatt, og det vil heller lage hindringer enn gode opplevelser for dere! Og til jentene; Knip i vei - hilsen meg!
Grendel Skrevet 30. desember 2006 #8 Skrevet 30. desember 2006 Ja, sånt tull har jeg sjelden hørt...klart at vi tilpasser oss den vi er sammen med. Men kun for kortere tid. Gutter, hvis det dere sier er sant, burde dere hatt jævlig svære rompehull. Jeg merker godt med meg selv jeg, hvis samboeren og jeg ikke har hatt sex på noen dager, er jeg trangere enn hvis vi har hatt sex hver dag. Så mer enn noen få dager er det ikke snakk om. Fødsler kan derimot endre på ting, men som regel går det greit. Jeg tviler på at man blir motbydelig for menn for det... Det å si "fitter som er brukt en del, ser ikke akkurat nye ut" syns jeg er en temmelig mannsjåvinistisk ting å si, det sier litt mer om den som sa det enn om jentene. Og hva mener han, skal vi holde oss unna sex så vi er trangere og lekrere nedentil? OMG. Dessuten ser vi IKKE annerledes ut etter at vi har hatt sex mange ganger. Tull og fanteri.
Gjest Gjest_hallo_* Skrevet 5. februar 2010 #9 Skrevet 5. februar 2010 Jeg skjønner at mange gutter har mye å lære... Kroppen er veldig flink til å "reparere" seg selv. Og med hjelp av knipeøvelser og masse sex så er det utrolig hvor trang man kan bli! (Ja, du leste riktig - sex kan gjøre deg trangere!) Dette er f.eks. til god hjelp etter fødsler! Selv født 2 barn og prøvd peniser i diverse størrelser - og jeg er like trang nå og ser slett ikke "brukt" ut! På en annen side så er jeg glad for å være "brukt" (som du så fint kaller det...) Erfaring gjør at jeg vet hva jeg vil, hvordan jeg ønsker å ha det seksuelt og ikke minst hvem jeg vil gjøre det med! Når jeg leser innlegget ditt og herren før deg, så forstår jeg at dere har kort fartstid og lite erfaring med en kvinnes underliv... Og mulig ganske så forutinntatt, og det vil heller lage hindringer enn gode opplevelser for dere! Og til jentene; Knip i vei - hilsen meg! En ting dere jenter kan er hersketeknikker: "Når jeg leser innlegget ditt og herren før deg, så forstår jeg at dere har kort fartstid og lite erfaring med en kvinnes underliv... Og mulig ganske så forutinntatt, og det vil heller lage hindringer enn gode opplevelser for dere!" hehe
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #10 Skrevet 5. februar 2010 Nei alt håp er ute etter første ungen. Min første veide 5 kilo. Så jeg må gå med en vedkubbe oppi til daglig på grunn av trekken...
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #11 Skrevet 5. februar 2010 Samme opplevelse som deg ts! Hadde en pulevenn som var godt over snittet, og i begynnelsen føltes det ut som han sprengte musa mi (liker det jeg da, heh) men etterhvert så virket det som den tilpasset seg litt. Måtte alltid ha forspill og ofte bruke glidemiddel da. Fikk en elsker med mindre pikk etterpå, og han kom ikke over hvor trang jeg var. Jeg er flink til å knipe da. Så fitta er nok tilpasningsdyktig.. det er verre med hodet. Etter å ha hatt en stor så var det vanskelig å gå tilbake! Første gangen var intet mindre enn en skuffelse, men det har med vane å gjøre. Det går seg til!
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #12 Skrevet 5. februar 2010 Knip og kjøp deg et vaginalegg å knipe på og leke med. Da kan du bli i stand til å gjøre deg så trang du bare vil og i tillegg massere pikken hans med fitta. En levende fitte er mye morsommere . Dette kalles også stålfitte eller wonderpusy .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå