Nurken Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Jeg får fort lange negler....ikke det at jeg vil ha de så lange, men sånn at det hvite syns....poenget er bare det at de knekker bare man blåser på dem. Har prøvd så mye tulle-negleforsterkere som ikke funker....Får aldri beholde lange negler, for de bøyer seg, knekker og fliser seg. Noen råd til noe som virkelig funker??
Gjest gjesta Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Jeg tror du må begynne "innenfra", dvs med riktig kosthold. Jeg tror folsyre (b-vitamin) hjelper. Ellers mener jeg å ha hørt at kiselsyre styrker neglene, men er usikker på om man skal spise det eller om det hjelper å smøre på...
Gjest Virvel Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 B-vitamin (som vanlig kosttilskudd) har gjort susen for meg når jeg i perioder har hatt flisete negler, men jeg har veldig sterke negler i utgangspunktet, så jeg er kanskje ikke rette person til å uttale meg...
Gjest Tanita Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Pluss Solar oil! Det gjør neglene sterkere og mer "støtsikre". Hindrer at de fliser seg opp og trekker ned i neglen. Bruk den daglig og se hvor fine de blir.
Gjest Shayla Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Jeg ville begynt innenfra, siden negler egentlig er døde.. B vit skal være veldig bra både for hår og negler:)
Gjest Fjellsippa Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 Jeg synes at Sebamed hånd + neglebalsam hjelper. Den fås kjøpt på apoteket. Jeg har tuben på nattbordet, og masserer neglene på kvelden når jeg har lagt meg. En annen ting som også hjelper er en slik fil til å file oppå neglene med. Først bruker du den ene siden, og så polerer du med den andre. Fås bl.a. på Body Shop.
Aiak Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 (endret) Beste produktet som finnes! Mavala neglforsterker Endret 30. desember 2006 av Aiak
Gjest Fjellsippa Skrevet 30. desember 2006 #8 Skrevet 30. desember 2006 Beste produktet som finnes! Mavala neglforsterkerMavala ← Mener jeg leste på dette glasset at det inneholder formaldehyd. Dette er sterkt allergi og kreftfremkallende, og anbefales ikke. Det er et par år siden, og de kan jo ha endret innholdet, men jeg ville sjekket før jeg kjøpte dette.
Miracl3 Skrevet 30. desember 2006 #9 Skrevet 30. desember 2006 Negleolje burde du smøre de inn med to ganger om dagen
Gjest Deception Skrevet 30. desember 2006 #10 Skrevet 30. desember 2006 Jeg ville begynt innenfra, siden negler egentlig er døde.. B vit skal være veldig bra både for hår og negler:) ← Akkurat det ville jeg skrive, også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå