Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva skal du ha på på nyttårsaften? :) Selv tenkte jeg en enkel kort, høyhalset, langermet (fordi det er kaldt) kjole og pumps. Altså, helt enkelt! Ellers tenkte jeg på en kort sort kjole med utringing men da må jeg nok kjøpe en bolero (langermet) til og aner nå ikke hvor jeg skal kjøpe det. Hva skal dere andre ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En høyhalset, langermet kort kjole med leopardmønster, og pumps.

Skrevet

Jeg tror jeg tar på med bukse og topp. Ikke noe mer annerledes en om jeg skulle ut på byen. Vi skal kanksje spise kalkun med noen venner så da blir det kanskje kjole, så går jeg hjem å skifter til bukse og topp etterpå. (bor 2 etasjer over så er ikke stress det, hehe)

Gjest Deception
Skrevet

Vi skal være hos svigers, og muligens også overnatte. Jeg vurderer å ha på meg svart "pencil"-skjørt med splitt, svart overdel med litt paljetter i utringningen, og de svarte lakkpumpsene jeg kjøpte til julekjolen.

Men dressbukse frister også.

Skrevet

Jeg skal ha på en sort Oasis-kjole med sølv bånd under brystet, sølvsko fra Bianco, sort clutch-veske fra Bianco.

Skrevet

Samme som på julaften - svart 50-talls (dvs også 80-talls) kjole med blå bolero til. Boleroen sydde moren min på slutten av 80-tallet/begynnelsen av 90-tallet.

Skrevet (endret)

Antrekket "blir til" etterhvert :ler: skal bare være hjemme, så jeg har ikke den store panikken.

Da vi skulle til svigerforeldrene 1. juledag, så sydde jeg om et gammelt antrekk en halvtime før vi satte oss i bilen ;) mulig at det blir samme antrekket på nyttår.

Endret av Fliss
Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg skal ha lang "ballkjole", og sandaler i sølv, hehehe.

skal til broren min, og ingen av de skal være kjempepyntet, men det jo bare nyttårsaften èn gang i året (dessuten må jeg jo få brukt kjolen min)! :)

Skrevet

Joggebukse og raggsokker ;) .

*nyttårsaften alene foran TV'n*

Skrevet

Sort kjole kjøpt på Asos. Med hvit og gull silkebånd rundt livet og gullknestrømper... Sko vet jeg ikke om jeg gidder....

Skrevet

jeg har ikke bestemt meg ennå. Mulig jeg tar en ny gullkjole som jeg har fått av pappa :)

Skrevet

Jeg tipper det blir sort omslagskjole med en del smykker for å sprite det opp litt

Skrevet

akkurat nå ser det ut til at man blir iført en svært lekker bomullskjole, altså nattpysj. Tilbehør: give it up for tha boooze, bitch.

:frustrert::forvirret:

Skrevet (endret)
Denne kjolen i grått og sorte lakkpumps. Enkelt og ikke spesielt pyntet, altså. Endret av Quirky
Skrevet (endret)

Jeg tenkte at jeg skulle ha på meg en helt nydelig kjole fra HM. Den er svart med litt blondeaktig stoff over og den er kort. Veldig fin. Så skal jeg krølle hele håret mitt, litt sånn 20/30-talls stil. Tenk C. Aguilera. Er blond.

Skal ha smykke i halsen, det blir da et langt sølvsmykke i halsen med masse forskjellige steiner på og perler. Veldig søtt, så det blir en kontrast.

Skoa er svarte, røffe lukka pumps med metalldetaljer. Kjøpt på DNA.

Edit:

Disse skoa.

Endret av Rexina
Skrevet

Trur det blir en svart halterneckkjole frå H&M. Den har litt "glitter" på seg og er knekort. Trur eg betalte 198,- for den for 2-3 år sida, og det er rett og slett yndlingskjolen min. :ler:

Så blir det svarte høghæla sko, matchande smykke og øyredobbar. Tja... Noko i den dur.

Gjest Vidvandre
Skrevet

Jeg skal ha på en enkel svart kjole fra H&M. Skjorteaktig med 1/2 ermer, men ganske ettersittende. Lurer litt på hva jeg skal ha over når jeg skal ut, får se om jeg finner en kåpe eller noe.

Sko har jeg ikke, men tenkte jeg skulle ned å snoke i mamma og søsteren min sine sko og finne noen svarte støvletter å gå med. Hvis ikke blir det svarte pumps.

Så skal jeg ha enkelt smykke og sølvarmbånd og svart hårbånd i håret. Håret skal nok bare være løst som vanlig.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Alt. 1: Denne eller denne (i sort) over denne (i sort) med sorte pumps (røde hvis jeg velger rød topp)

Alt. 2: sort cocktailkjole (kjøpt for 3 år siden, men uten tvil min favorittkjole) med rødt tilbehør og sorte pumps

:sminkedokke:

Skrevet (endret)

Skal ha svart bukse, halterneck topp (tror jeg den heter) og høyhelte sko/støvletter. helt enkelt og greit anntrekk. gidder ikke gå med kjole, tror det kan bli litt kaldt. og litt tilbehør skal jeg også ha, armbånd og øredobber som jeg kjøpte nytt til jul.

Endret av linky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...