nynne Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 jeg er igrunn strålende fornøyd med min foundation fra id, men problemet er at den kan tørke huden litt ut. Jeg har slitt lenge med tørr hud, men også områder som er fete. Har vel igrunn en kobinert hud, som føles mest tørr var på parfymeri og fikk anbefalt en fra YSL og en fra chanel, men synes ingen av de er spesielt dekkende og føles for "lette" liksom.. jeg vil jo selvsagt ha noe som ser naturlig ut, men kan gjerne være litt mer enn "ingenting" også om dere skjønner. kom gjerne med forslag!
Chic' Wilma Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Dette med tørr hud og mineralfoundation (i.d) ble diskutert ganske utfyllende før jul - kopierer inn hele tråden til deg så får du med deg litt flere meninger enn bare mine http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=243199 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=244009 Det finnes flere tråder om emne men husker disse da jeg deltok litt selv. - håpet må jo være at du slipper å bytte bort i.d.
Rexina Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Du kan jo prøve Clinique. Er selv fornøyd med Perfectly Real og Superbalamced. Den førstnevnte er litt tykkere i konsistensen.
Gjest Deception Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Kanebo Cream Finish foundation er i hvertfall dekkende, og passer til tørr hud.
nynne Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2006 den dekkende fra kaneboo.. er den bare i fast form )kompaktfoundation) eller finnes også en som er flytende? vil helst ha flytende...
Gjest Deception Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 Cream Finish er en kremfoundation i krukke. Du tenkte kanskje på Total Finish, som er kompaktfoundation? Pro Lumiere fra Chanel er også veldig dekkende, oppdaget jeg her forleden, men vet ikke om den er noe for tørr hud.
Gjest koffeine Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 Du kan jo prøve Clinique. Er selv fornøyd med Perfectly Real og Superbalamced. Den førstnevnte er litt tykkere i konsistensen. ← Jeg vil også anbefale clinique. Er veldig fornøyd med superbalanced. Den passer nok best for fet hud, ettersom den er oljefri.
Gjest Blanca Skrevet 30. desember 2006 #8 Skrevet 30. desember 2006 Lancome Teint Renergie Lift er også ganske dekkende og den passer veldig bra til tørr hud.
Rexina Skrevet 30. desember 2006 #9 Skrevet 30. desember 2006 Jeg vil også anbefale clinique. Er veldig fornøyd med superbalanced. Den passer nok best for fet hud, ettersom den er oljefri. ← Men hvis du skal bruke denne, så vær nøye med å bruke fuktighetskrem under, for denne har en tendens til å legge seg litt godt i tørre partier, så pass på. Ellers er den veldig god
nynne Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 31. desember 2006 Men hvis du skal bruke denne, så vær nøye med å bruke fuktighetskrem under, for denne har en tendens til å legge seg litt godt i tørre partier, så pass på. Ellers er den veldig god ← da passer nok ikke denne for meg.. bruker alltid god fukt.krem under - helt nødvendig det. kommer til å teste ut cream finish tenker jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå