Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er igrunn strålende fornøyd med min foundation fra id, men problemet er at den kan tørke huden litt ut. Jeg har slitt lenge med tørr hud, men også områder som er fete. Har vel igrunn en kobinert hud, som føles mest tørr :sjenert:

var på parfymeri og fikk anbefalt en fra YSL og en fra chanel, men synes ingen av de er spesielt dekkende og føles for "lette" liksom.. jeg vil jo selvsagt ha noe som ser naturlig ut, men kan gjerne være litt mer enn "ingenting" også om dere skjønner.

kom gjerne med forslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette med tørr hud og mineralfoundation (i.d) ble diskutert ganske utfyllende før jul - kopierer inn hele tråden til deg så får du med deg litt flere meninger enn bare mine :)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=243199

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=244009

Det finnes flere tråder om emne men husker disse da jeg deltok litt selv.

- håpet må jo være at du slipper å bytte bort i.d.

Skrevet

Du kan jo prøve Clinique. Er selv fornøyd med Perfectly Real og Superbalamced. Den førstnevnte er litt tykkere i konsistensen.

Gjest Deception
Skrevet

Kanebo Cream Finish foundation er i hvertfall dekkende, og passer til tørr hud.

Skrevet

den dekkende fra kaneboo.. er den bare i fast form )kompaktfoundation) eller finnes også en som er flytende? vil helst ha flytende...

Gjest Deception
Skrevet

Cream Finish er en kremfoundation i krukke. Du tenkte kanskje på Total Finish, som er kompaktfoundation? Pro Lumiere fra Chanel er også veldig dekkende, oppdaget jeg her forleden, men vet ikke om den er noe for tørr hud.

Gjest koffeine
Skrevet
Du kan jo prøve Clinique. Er selv fornøyd med Perfectly Real og Superbalamced. Den førstnevnte er litt tykkere i konsistensen.

Jeg vil også anbefale clinique. Er veldig fornøyd med superbalanced. Den passer nok best for fet hud, ettersom den er oljefri.

Skrevet

Lancome Teint Renergie Lift er også ganske dekkende og den passer veldig bra til tørr hud.

Skrevet
Jeg vil også anbefale clinique. Er veldig fornøyd med superbalanced. Den passer nok best for fet hud, ettersom den er oljefri.

Men hvis du skal bruke denne, så vær nøye med å bruke fuktighetskrem under, for denne har en tendens til å legge seg litt godt i tørre partier, så pass på. Ellers er den veldig god :)

Skrevet
Men hvis du skal bruke denne, så vær nøye med å bruke fuktighetskrem under, for denne har en tendens til å legge seg litt godt i tørre partier, så pass på. Ellers er den veldig god :)

da passer nok ikke denne for meg.. bruker alltid god fukt.krem under - helt nødvendig det.

kommer til å teste ut cream finish tenker jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...