Gå til innhold

Skal STRAKS drikkes ut

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har fått beskjed om å holde av dagen i dag, da dette kan være litt gret å få beskjed om sånn i romjula, og mannen forsvant nettopp ut døra med en dårlig unskyldning om hvor han skulle. Selv er jeg litt kontrollfreak og kjenner at det kiler litt i magen her jeg sitter og venter og ikke aner hva jeg skal i dag.

Men jeg stoler på at min forlover kjenner meg og har lagt opp til en fin dag, og det blir ingen kraftig utdrining, så egentlig gleder jeg meg veldig, blir kjekt å få treffe alle som er samlet for å drikke meg ut. Men jeg er litt nervøs, er jo ikke vant til å ikke ha kontroll på denne måten :ler:

hmmm er det bilen jeg hører i gården nå??? Spendt!

Endret av gjest83
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det var en suveren kveld! Det eneste som var misslykket var at jeg ble kjørt i en havltime med bind for øynene, og det ble jeg jo ganske så kvalm av. Jeg ble kjørt ut på McDonalds og plassert på barnebordet i en kongestol. Mat hadde jeg ikke akkurat lyst på, men etter at jeg fikk summet meg litt så kom litt matlyst etter hvert.

Etter dette ble jeg pyntet med "gilander" og det bar til bowling, som jeg tapte som det sang etter. Men en hel jentegjeng med elendige bowlere kan jo ikke bli annet enn morsomt. Her ble vi hentet og kjørt hjem til forloveren min, hvor det ventet mat og gaver og masse champagne, tiara og mer gilander til pynt. Jeg endte kvelden med å se ut som et juletre. Det var en relativt stille aften med mye god mat og drikke, gavegjetting og selvsagt Singstar, min store skrekk. Heldigvis tror jeg ikke så mange andre fikk med seg hva jeg sang, eller hvordan og jeg husker lite av hva som ble sunget så jeg kom fra det også med livet i behold.

Vi hadde en super "rolig" og fantastisk kveld, som ble ganske bløt ut over kvelden fyllt med MYE latter og gode historier og fantastisk kake :ler: Jeg tuslet meg hjem i to tiden, iført "fluffy" tøfler og pyntet med en masse glitter og stas i joggedressen.

Skrevet (endret)

Høres ut som om du hadde en fin dag ja

Endret av linky
Skrevet

Det hørtes ut som et flott utdrikningslag :)

Skrevet

Syntes det hørtes koselig ut, jeg! Noe sånt ønsker jeg også meg. Hører du meg, forloveren min??? ;)

Skrevet
Syntes det hørtes koselig ut, jeg! Noe sånt ønsker jeg også meg. Hører du meg, forloveren min??? ;)

"Nissen" hang så tilfeldigvis, og helt diskret, et utklipp fra en avis på soveromsdøra til forloveren min i fjord jul om goe ideer til koselige utdrikningslag. Hun klarte liksom ikke unngaå hva jeg ønsket for dagen ;) Vi hadde en perfekt kveld med mange gode minner som vil vare i lang tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...