Devana Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Nå har jeg vært på danskebåten og endte opp med å kjøpe blant annet kanebo concealer (husker ikke navnet akkurat nå), men uansett.. Den var UTROLIG bra! Dekker akkurat perfekt og jeg fant en farge som passet meg. Anbefalning til de som ikke har prøvd og er på utkikk etter noe nytt!
Rexina Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Er det en sånn penn a la touche eclat? Hvor mye kostet den? Tenkte å dra med Danmarksbåten snart jeg også
Devana Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2006 Ja, er samme typen, bare at denne dekker mer synes jeg. Husker ikke helt hvor mye den kostet...kan sjekke når jeg finner kvitteringen.
Devana Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2006 Den her var det ihvertfall: http://kanebo-international.com/news/f_concealer.html
Merneith Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 Min favoritt også Den varer evig for meg, men man får visst kjøpt refil til en billig penge også.
Gjest Deception Skrevet 31. desember 2006 #6 Skrevet 31. desember 2006 Min favoritt også Den varer evig for meg, men man får visst kjøpt refil til en billig penge også. ← Det er ikke refill til concealeren, men til den fllytende eyelineren av samme merke.
Pimbila Skrevet 1. januar 2007 #7 Skrevet 1. januar 2007 Hvilken farge bruker dere i den? Jeg fikk farge nr2, men den er mye mørkere enn nr2 i YSL og Dior.
Gjest Deception Skrevet 1. januar 2007 #8 Skrevet 1. januar 2007 Da jeg hadde den, hadde jeg nr. 2. Jeg bruker også nr. 2 i YSL, men den bruker jeg bare under øynene. Diors nr. 2 er nesten hvit, og for lys for min smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå