marika2 Skrevet 13. januar 2008 #161 Del Skrevet 13. januar 2008 I dag spiste vi torsk med hjemmelagd potetstappe og bacon til. Hadde også flatbrød. Til drikke var det blåbærjuice og cola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 13. januar 2008 #162 Del Skrevet 13. januar 2008 Fiskemiddager uke 3: Tirsdag: Ørret marinert med kokos+chili, wokede grønnsaker og nudler med overflødig marinade som saus. Fredag: Marinert torsk med ris, brokkoli og mandarinsaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 14. januar 2008 #163 Del Skrevet 14. januar 2008 I dag blir det god, gammeldags fiskegrateng fra Findus, med poteter og revne gulrøtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marika2 Skrevet 16. januar 2008 #164 Del Skrevet 16. januar 2008 I dag var det fisk igjen. Uerfilet, poteter, flatbrød og smeltet smør. Til drikke var det blåbærjuice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #165 Del Skrevet 16. januar 2008 I dag ble det lakseburgere med råstekte poteter, aioli og en god salat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elize Skrevet 7. februar 2008 #166 Del Skrevet 7. februar 2008 I dag har vi stekt torskefilet med poteter og rømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 7. februar 2008 #167 Del Skrevet 7. februar 2008 Glemmer denne tråden, jeg... I dag skal vi ha fish pie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marika2 Skrevet 12. mars 2008 #168 Del Skrevet 12. mars 2008 Spiste bacalao i dag. Det var rester fra feiringen av 50-årsdagen min. Blir 50 år fredag 14. mars, men har feiret tidligere. Det var et overraskelseselskap som mine arbeidskollegaer arrangerte og som jeg ikke viste noe om på forhånd. Jeg holdt på å få sjokk. Men det var da trivelig også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litavesla Skrevet 29. mars 2008 #169 Del Skrevet 29. mars 2008 Masse oppskrifter her i allefall som ser gode ut... men vi har et problem her i huset. Vi er ikke så veldig glad i fisk noen av oss.. det gjør det ikke bedre at min kjære ikke er så særlig begeistret for laks eller ørret (noe som jeg synes er kjempegodt!), men tror jeg skal trumfe igjennom den burgeren en gang.. det så jo kjempedigg ut :D Nå har jeg iallefall funnet en tråd med masse tips om hva vi kan lage... går som regel i bare i røkt/lettsaltet torsk med potet, gulerøtter, smør og agurksalat, kaipteinens fylte torsk og fiskepinner i dette huset.... Uka kommer så blir det panert torsk med brokkoli, ris og manadrinsaus.. hehe... ikke så spennende, men bedre enn de helsikkens fiskepinnene... begynner å bli lei de nå.. TUSEN takk for denne tråden forresten Hjelper oss som ikke er så glad i fisk til å se litt flere muligheter til å like det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 1. april 2008 #170 Del Skrevet 1. april 2008 Tenkte jeg skulle dytte opp fisketråden igjen med en variant på den evinnelige "kokt torsk med raspa gulrot" Riv gulerøtter og dekk bunnen av en form med dette. Legg deretter fiskefiléer av f.eks. torsk (evt fiskeblokk i biter) utover gulrøttene. Krydre med salt, pepper og litt dragon (kan selvfølgelig droppes). Strø over masse hakket dill, persille og purreløk (jeg bruker gjerne vårløk eller vanlig løk i ringer også, ettersom jeg kan styre meg for purre). Bland en boks lett-creme fraiche med revet ost og bre over fisken. Gratinere i ovn på 200 grader til fisken er gjennomkokt/stekt! Servere med poteter/potetmos. :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. april 2008 #171 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg hadde fiskeboller i hvitsaus med potet og gulerøtter til i går det kvalifiseres vel ikke som fisk en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. april 2008 #172 Del Skrevet 1. april 2008 I går hadde vi steinbit og pasta - supergodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 13. april 2008 #173 Del Skrevet 13. april 2008 Fiskegrateng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linel Skrevet 2. mai 2008 #174 Del Skrevet 2. mai 2008 Dytter denne opp litt,jeg.. Er jo kjempemange bra tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 5. mai 2008 #175 Del Skrevet 5. mai 2008 Melpanert steinbitfilet med naturris kokt i buljong, revet gulrot med sitron og stekt løk, purreløk og chili. Fantastisk godt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 6. mai 2008 #176 Del Skrevet 6. mai 2008 Laks panert i sesamfrø, lime og soyasaus - servert med fersk asparges og nypoteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. mai 2008 #177 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) oi! her var det mange spennende oppskrifter! selv i dag har jeg laget torskefilet med ris, avokadokrem og soyanøttesmør. litt hakket chilli i risen. mmm! godt godt :-D edit: fikk ikke til smilyen. hehe Endret 6. mai 2008 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå