Gjest Ole E Skrevet 14. juli 2009 #41 Skrevet 14. juli 2009 Hallo Alt dere sier om moobi er sant jeg har hatt mobilen til rep der......(fy ....) Ikke send den inn dit velg en annen reperatør. De vet jo ikke hva ordet knust betyr og service har de ikke hørt om. Fy f
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #42 Skrevet 23. september 2009 Jeg henger meg på ALLE advarsler om Moobi! Kjøpte 2 telefoner samtidig gjennom Tele2 sin nettbutikk og begge har det blitt garantifeil på innen garantitiden. Ved kjøp fikk jeg ingen opplysninger om at det er Moobi som distribuerer telefoner for Tele2 og som tar seg av feil mm. Men det er det, og det å forholde seg til Moobi er et sant mareritt. Enten sender de telefonene tilbake med samme feil eller så sender de en "ny" telefon med en annen feil, og dette gjør de gang etter gang etter gang. Helt håpløst! Så til alle: skygg for all del unna Moobi og de selskapene som bruker dem, det er blant annet Tele2 og Netcom.
Gjest Ørjan Skrevet 26. september 2009 #43 Skrevet 26. september 2009 Nå vet jeg at jeg er på kvinneguiden, og selv om jeg er mann må jeg bare få melde meg på i rekken over frustrerte moobi kunder. Jeg opplevde problemer med min Nokia N79 Active Editoen første dag i bruk. Mange funksjoner virket ikke som de skulle, og det ble værre og værre. Prøvde oppdatering av programvare, men til slutt gikk alt i lås. Fikk telefonen tilbake ganske raskt, med beskjed om at den var reparert. Det var den jo slett ikke. Riktignok var den ikke helt låst lenger, men de samme problemene som var der første gang var fortsatt tilstede. Dermed måtte den i posten igjen. Etter 3 uker fikk jeg svar. Nå var det plutselig ikke lenger en reklamasjonssak. Nå var alle probeleme blitt virus. Det oppdaget de ikke første gang. Dessuten, disse såkalte "virus-problemene" kom FØR noe som helst ble lagret på telefonen. Alt første dag startet problemene. Selvsagt aksepterte jeg ingen av de 3 tilbudene Moobi tilbydde, og ba om en redegjørelse for hvilket virus det var snakk om, og hvilke filer det gjaldt. Selvfølgelig har jeg ikke fått svar på det, og venter nå på andre uke etter at jeg gav beskjed om at jeg ikke aksepterte svaret. Og ikke nok med at jeg venter, kundeservice hos Moobi aner ikke hva service er. De er uvillig til å sjekke når jeg får svar, uvillig til å undersøke videre hva som skjer. Eneste svar er at jeg må vente og se, så får jeg nok svar. Chess, som jeg antok at jeg kjøpte telefonen gjennom, fraskriver seg selvsagt alt ansvar, og henviser til Moobi. Jeg kjøpte telefonen susidiert, det betyr at jeg hver måned betaler for telefonen jeg ikke kan benytte. Dette skjer over fakturaen fra Chess. Jeg har forsøkt å trekke ut beløpet jeg betalte for telefonen fra regningen når jeg betalte den, og resultatet var at chess stengte abonementet. Da er det artig at de forteller at mitt kundeforhold er til moobi, og ikke til dem. Nå skal det sies at jeg alltid har vært fornøyd med chess, denen saken ødelegger mitt syn på dem. Det laster jeg Moobi for. Dette må være det desidert minst kundevennlige og serviceinnstilte selskapet jeg noengang har vært borti. En illustrerende kommentar fra kundeservice hos Moobi kan være følgende kommentar, da jeg undret over hvor lang tid det tok å reparere telefonen: "Hvis du har det så travelt, så burde jo du ha tenkt på det, og ikke kjøpt telefon over internett". Det er kanskje det mest irriterende svaret jeg noen gang har fått hos noen som hevder å drive service. Jeg vil til slutt bare si til alle som vurderer å kjøpe telefon: HOLD DERE UNNA MOOBI, og alle selskaper som benytter Moobi som leverandør. Disse selskapene overfører ansvaret for feil til Moobi, til tross for at ditt kundeforhold er til Moobi, og ikke selskapet du antar at du har et forhold til! SKYGG UNNA MOOBI, IKKE KJØP NOE DERFRA!!
FotoMonica Skrevet 26. september 2009 #44 Skrevet 26. september 2009 Må bare si meg enig... Har vært i krangel med Moobi siden i sommer, fordi de har rotet bort deler til telefonen min etter at den var inne til reperasjon. Har tatt vare på alle mailene jeg har sendt, sikkert 30 stk samt alle svarene og lovnadene jeg har fått tilbake. De presterte til og med å lyve til meg ved en anledning... Styr unna!! Jeg stiller meg i køen av frustrerte kunder! Sendte inn mobilen til min sønn da lyden ikke virket. Fikk den tilbake etter 4 uker - men da virket INGENTING! Alt ble blått etter oppstart..... Så måtte den inn igjen, og vi har ennå ikke fått den i retur. Veldig kjekt å være obs nå, for det ser ut til at Moobi ikke tar kundene seriøst..... Takk for tips!
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #45 Skrevet 27. september 2009 Jeg må jo være en av få fornøyde kunder. Jeg mistet min telefon i gulvet etter 2 måneder. Da sluttet skjermen å virke. Jeg ringte moobi og sa at telefonen var gått i gulvet. Han som tok i mot skrev bare at skjermen ikke virket på servicemeldingen. Jeg fikk telefonen tilbake med ny skjerm og oppgradert software, der en bug var var fikset, og det gikk faktisk på garantien. Jeg ble jo da kjempefornøyd. Aldri tidligere hatt problemer med mobilene jeg har kjøpt derfra og det er vel 3 stykker, foruten den siste tror jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå