Gå til innhold

ADVARSEL MOT MOOBI. NO

Anbefalte innlegg

Gjest Borghild
Skrevet

Kjøp ALDRI telefon der! Jeg kjøpte telefon der i høst og angrer bittert da den har vært på reparasjon i 2 måneder. Det skulle kun ta 3 dager. Ikke ser det ut til at jeg kommer til å få den igjen noen gang heller. Har sendt utallige mailer mrn hører bare beklager ventetiden og blablablaaaah. Jeg er så drittlei! :sur::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg har dårlig erfaring med Netcom sin nettbutikk! Har aldri opplevd maken i hele mitt liv. Bestilte tlf som aldri kom, da jeg til slutt ringte ble jeg opplyst at den var utsolgt og kom ikke inn igjen ... Og ingen beskjed til meg om det ... MEN de kunne tilby meg en dyrere tlf til samme pris, noe jeg takket ja til. Tiden gikk, og ingen tlf kom. Jeg ringte igjen, og ingenting var gjort med ordren min, det var heller ikke notert at jeg skulle få tilsendt noe. MEN, de kunne tilby meg en dyrere tlf til samme pris (igjen) Jeg takket igjen ja (noe oppgitt), og tlf kom. MEN, jeg fikk en billigere tlf som JEG skulle betale 200,- for mye for ... Da jeg nå ringte, var jeg høyrød i ansiktet! Som kompensasjon kunne de gi meg en taske til å ha den i ... Og dette var et tilbud de vanligvis ikke gav ...

Jeg spurte om det var vanlig at kundene måtte betale mer enn de oppgitte prisene på webshopen deres, men fikk dette til svar: Vil du ha tilbudet eller ikke!!!? Nei takk, svarte jeg. Dere får den fordømte tlf i retur!!! :frustrert:

ER DET MULIG!!!

Skrevet

Send en mail til og si at hvis de ikke greier opp i tingene innen den og den datoen oversender du en klage til forbrukerrådet.

Gjest Borghild
Skrevet

Ja, gjett om jeg skal! Jeg er så sint, sp sint, så sint! :frustrert:

• 6 måneder senere...
Skrevet (endret)

Synd at jeg ikke har sett denne tråden før. Jeg har kjøpt telefon derifra og den var dårlig da jeg fikk den. Jeg reklamerte og fikk beskjed om at den nå er ødelagt. Jeg er helt sjokkert over behandlingen jeg fikk av dem. Jeg kan bare nå fortelle andre, ikke kjøp av Moobi.

Jeg har forøvrig klaget til forbrukerombudet, og oppfordrer andre til også gjøre det samme.

Endret av care
  • 3 måneder senere...
Gjest følelsen av å bli lurt
Skrevet

Har kjøpt et headset, det går i stykker. det sendes inn, ingen ting på en månde. jeg får nytt, det er en billigere og dårligere model i helt annen prisklasse.

Et ord, Umulige drittsekker

Fortvilt kunde

Skrevet

Forsøk GSM.no i Bergen

har kjøpt noen mobiltelefoner gjennom firmaet gsm.no i Bergen. 2 av telefonene har gått i stykker og jeg har klagd så det holder og etterhvert fått hevet kjøpet på den ene.

Hos gsm.no har det alltid vært meget ryddige forhold, aldri tull, svarer når de skal - idet hele tatt har de oppført seg slik vi alle ønsker (nett-)butikker skal være.

Forsøk å kjøp der neste gang så unngår du kanskje problemer.

Skrevet
Har kjøpt et headset, det går i stykker. det sendes inn, ingen ting på en månde. jeg får nytt, det er en billigere og dårligere model i helt annen prisklasse.

Et ord, Umulige drittsekker

Fortvilt kunde

Det er to ord det. Umulige og drittsekker. Stakkars deg som ikke en gang kan telle.

Skrevet
Forsøk GSM.no i Bergen

har kjøpt noen mobiltelefoner gjennom firmaet gsm.no i Bergen. 2 av telefonene har gått i stykker og jeg har klagd så det holder og etterhvert fått hevet kjøpet på den ene.

Hos gsm.no har det alltid vært meget ryddige forhold, aldri tull, svarer når de skal - idet hele tatt har de oppført seg slik vi alle ønsker (nett-)butikker skal være.

Forsøk å kjøp der neste gang så unngår du kanskje problemer.

Er ikke det de som har stengt kunsesenteret sit? Mener å ha lest det på deres sider for kun kort tid siden?

• 2 måneder senere...
Gjest Trond The One
Skrevet
Kjøp ALDRI telefon der! Jeg kjøpte telefon der i høst og angrer bittert da den har vært på reparasjon i 2 måneder. Det skulle kun ta 3 dager. Ikke ser det ut til at jeg kommer til å få den igjen noen gang heller. Har sendt utallige mailer mrn hører bare beklager ventetiden og blablablaaaah. Jeg er så drittlei! :sur::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

Jeg er helt enig. Jeg er forbanna på Moobi. De lover og lover når jeg ringer dem men enda vet ingen hvor min mobil, som ble innlevert i begynnelsen av november, er. Ikke får jeg lov til å ta kontakt med deres verksted. Moobi skylder nemlig på verkstedet sitt, det er de som har rotet bort telefonen, sier Moobi.

Makan til slett kundeservice. I dag er det 9.januar og det er 2 dager siden de lovte å ringe meg og si hvordan det gikk med rep av mobilen min. Hører ingenting fra dem...

Skrevet

Jeg har hatt så mye trøbbel med moobi at jeg totalt har gitt dem opp. Stefaren min fikk en mobil derfra, Nokia 5200, skjittlf.. Tlf lå på bordet, vi satt å så på tv, plutselig lyste skjermen hvitt og pulveriserte seg selv i pixler.. Møkka liksom. Og vi tok kontakt med Moobi, sendte den inn, de ringer og sier at de nå har reparert den og skulle ha 700kr for det. "Ba vi dere om å reparere den mot kostnad uten å ringe oss først?" "Nei." "Har dere lov til det?" "Nei." "Nei, så hvorfor i h****** gjorde dere det da?" "For å være snille vel. Kan du betale oss de 700kr?" "Nei, kast tlf i søpla og glem å ta noe som helst kontakt med oss igjen, før vi klager dere inn til forbrukerombudet." *klikk*

En annen sak var lik der ordren ble borte i systemet, samt at de ikke trodde på at jeg var den jeg var, og de skulle ha skriftlig godkjenning av stefaren min om at jeg kunne kjøpe denne mobilen, enda jeg var 19år og var ansvarlig for mitt eget abonnement hos NetCom osv.. Det ble et rent helvete for å si det slik, og jeg ba NetCom om å ryke og reise når det gjaldt Moobi, og NetComs kunderservice ang Moobi.

Jeg er fortsatt NetCom kunde, men kommer aldri i mitt liv til å handle hos Moobi igjen..

Skrevet

Har ikke hatt noe problem ennå... Bestilte telefon derfra og den kom etter to virkedager. Alt fungerer. Men fint å være obs :)

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_anne_*
Skrevet

Angrer selv på at jeg bestilte telefon fra MOOBI!!!!

Det skulle være en julegave fra min mann og ble bestilt i første uke i desember. Fikk den i januar. Åpnet esken og oppdaget at telefonen var ødelagt. Sendte den i retur for å få ny men nei da ...isteden har de sendt til service! Elendige folk! Jeg er da ikke interessert i å få en reparert telefon...ville ha en ny en jeg!

Vet ikke når jeg får telefonen......slett kundeservice. De er så lite samarbeidsvillige.....vet ikke hvor mange ganger jeg har vært i kontakt med dem! Unner ingen å oppleve dette! BESTILL ALDRI NOE FRA MOOBI: Vil også legge til at TELE2 også har skylden som bruker moobi-----jeg er så sint:-\ ventet på ny telefon i 2 måneder!!!!

Skrevet

Puh! godt jeg ikke har handlet der. Skal huske det navnet i fremtiden når jeg skal handle på nett!

Gjest Gjest_aisha_*
Skrevet

:gråte: synd at jeg ikke så denne siden før nå. Jeg kjøpte en sonny ericsson w580i fra moobi i august. den har vært på reprasjon tre ganger. men feilen er der fortsatt. Reklamasjonen på den ble ikke godkjent og nå skal jeg sende den på reprasjon igjen :( bedre å betale mer enn å slite slik hos moobi... noe dritt !

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg vil med dette anbefale alle å klage på Moobi til Forbrukerrådet, om dere har mulighet. Skal selv sende brev i morgen, etter måneder og måneder med mas, rot og ekstremt useriøs oppførsel fra deres side.

Vurderer også å tipse TV2 Hjelper deg. Kanskje det hadde vært en ide at så mange som mulig gjør det? Om de får inn mange nok klager, lager de sikkert en sak av det! Greit å kunne advare andre om dette drittselskapet.

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hmm.. jeg har nå kjøpt mange telefoner til hele familien der (over mange år), og aldri har jeg hatt noe å klage på verken med netcom eller moobi.

Gjest Gjest
Skrevet
hmm.. jeg har nå kjøpt mange telefoner til hele familien der (over mange år), og aldri har jeg hatt noe å klage på verken med netcom eller moobi.

Det er mulig du har vært heldig da. Har ikke handlet der selv men ser at det ikke er bare her at folk klager på moobi. Har sett det samme i mange andre forum. Er bare glad jeg ikke har gått i fella. Syns det er en god ting å henge ut useriøse forhandlere. kanskje det bidrar til at de ser konsekvensene av at de driter i kundene sine. Det heter SERVICE yrket av en grunn.

Skrevet

Må bare si meg enig... Har vært i krangel med Moobi siden i sommer, fordi de har rotet bort deler til telefonen min etter at den var inne til reperasjon. Har tatt vare på alle mailene jeg har sendt, sikkert 30 stk samt alle svarene og lovnadene jeg har fått tilbake. De presterte til og med å lyve til meg ved en anledning... Styr unna!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...