Tulipanpiken Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Jeg har lyst på litt store bølger i håret på nyttårsaften og har bestemt meg for å prøve krøllruller. Jeg har nemlig ikke krølltang, og jeg vil ha større bølger enn jeg får når jeg fletter håret. Er det noen her som har litt erfaring med dette? Jeg har hår til rundt ti centimeter nedenfor skuldrene. Hvor store krøllruller bør jeg kjøpe? Er de på H&M bra eller burde jeg kjøpe et annet sted? Skal jeg bruke hårprodukter i håret før og / eller etter at krøllrullene har vært i håret? Og burde jeg sove med dem (slik alle de gamle damene på film gjør)? Håper noen her har prøvd dette før altså, for jeg er ikke spesielt flink til sånne hårting. Og jeg vil så gjerne prøve noe nytt og fint til nyttårsaften...
Debra Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Hei du. Jeg pleier å bruke det. har kjøpt sånne skumgumme ruller på estetique. de finnes i forskjellige str. de jeg har er de største og er gule. for å få bølger må du ta litt hår starte øverst ved hodebunnen, og rulle håret rundt rullen,og klipse med den klipsen som henger på. for å beholde lengden, så tar jeg mest av det håret foran og bak/innimellom for detblir jo kortere når det krøller seg. men du kan jo også krølle hele håret. Det er ca 5 stk ruller i en pakke, koster vel ca 40 kr. kjøpte 4 pakker jeg. du starter med og vaske håret,ta i volum hårskum etter vask. tørk håret helt tørt med hårføner. Når håret er helt tørt, begynn å rull som jeg beskrev ovenfor, og la det sitte i ca 2 timer. ta dem ut og rufs med masse hårspray. Anbefales "big sexy hair" spray . fåes kjøpt hos noen frisører. håper du får det til:) klem fra meg
Rexina Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Jeg kjøpte meg det settet fra Baybeliss (eller hvordan det skrives) og krølla håret mitt i stad, det er helt fantastisk. Det ble virkelig krøller a la 20-30 tallet Er storfornøyd. Det jeg gjorde først var at jeg vaska håret (uten balsam) for da setter krøllene seg bedre (prøvde i går også, med balsam) også tok jeg L'oreal hår skum og spray, den Style and Shine-serien, og etter ca 45 min (er nybegynner) var hele håret forvandla! Det er like fint nå, selv om jeg gjorde det kl 12. Verdt å prøve. Brukte krølltanga uten plastikk på eller børstehode, bare keramikkhodet om du skjønner..
Tulipanpiken Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2006 Takk for tips! Da får vi se om det blir noe krøller til nyttårsaften
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå