Gå til innhold

Til de som ser på Ungkaren2 på TVNorge...

Anbefalte innlegg

Gjest Duchess
Skrevet

Hva synes dere om denne nye ungkaren ?

Jeg liker han bedre på de fleste måter enn forrigemann.

MEN, han kunne godt spart seg å prøvesmake på alle damene, det gir et litt useriøst inntrykk....spesielt når han uttalte seg om at han synes forrige ungkar, Alex, gav damene forhåpninger han seinere gikk tilbake på (noe han jo også gjorde, men jeg synes det blir litt av det samme med all denne kyssinga, flere av damene er jo helt på knæra etter mannen...)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Nå har ikke jeg fulgt med så veldig nøye, men om ikke annet så er han ihevrtfall mye kjekkere enn han ALex..Også virker han ikke så gjennomtenkt falsk som Alex syns jeg.

Men han er kanskje ikke så mye bedre siden han smaker på alle sammen nei.

Gjest Anonymous
Skrevet

Og forresten..Hva er det faren til hun Brooke eller hva hun heter har gjort siden han er i fengsel?

Eller er det ingen som får vite det?

Skrevet

Nesten litt flaut å innrømme at en ser på slikt,

men jeg syns det er så fasinerende med slike reality

programmer..

Syns ungkaren er flott jeg.. "The perfect man" :)

Skjønner godt at han prøvesmaker på alle damene jeg..

Men han har ikke gitt noen av dem falske forhåpninger, og

det er jo bra :)

Syns det er (psykologisk) morsomt med slike serier jeg..

Folk er så utrolig fasinerende å studere, og de reagerer

så ulikt på forskjellige ting.

Syns f.eks det var VELDIG lett å lese Aaron da han hadde

date med Heather (?).. Det var tydelig at han følte

seg utilpass.. Men hun så det ikke i det hele tatt..

Heller tvert imot..

Det er så gjennomskuende med slike personer som ikke

ser og hører andre - bare seg selv... hehe...

Å noen forelsker seg hodestups med engang, og når de blir

stemt ut, så var det plutselig ikke så alvorlig likevel..

Lett å sile ut de som er der for å komme på tv, og de

som er der for å kanskje finne en ektemann...

Forøvrig syns jeg Temptation Island ga

veldig mye mer om menneskene

(mennenske-sinnet)

Utrolig hva en kan få en annen person til å tro og tenke..

Veldig fasinerende, manipulerende og hårreisende..

Men kunne aldri vært med på noe slikt selv..

:hoho:

Skrevet

Liker ungkar 2 bedre enn ungkar 1 jeg også men er enig med dere andre, all kyssinga blir litt ekkelt. Syntes det var litt artig at to av damene dro. Er jo litt rart hvis alle ble forelska.

Hva syntes dere om Christie? Likte ikke henne jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei herregud, hun Christie var jo helt forferdelig*ler* Bra han ikke tok med henne videre. Sutrekjerring :hoho:

Men ja, jeg så hvor utilpass han var når han var i bassenget med hun Heather(?)..Og jeg ville da tro at hun må ha skjønt det!! Noe hun tydeligvis ikke gjorde. :lol:

Skrevet

Hva syntes dere om Christie? Likte ikke henne jeg.

Nei stakkar...

Hun ha psykiske problemer...

Merkelig at de lar hele verden få se så MYE av det..

Men forhåpentligvis fikk hun vel sikkert psykologisk hjelp

etterpå...

Denne serien er jo ferdig i USA, og

de holder på med innspillingen til

"ungkarskvinnen" nå..

Hun Trista fra forrige runde i hovedrollen..

Det kan jo bli noe for oss jenter ? :P

Skrevet

Nei stakkar, det var jo tydelig at hun hadde problemer på ett eller annet nivå, syntes det var lit slemt at de viste så mange innslag med henne. Kjenner faktisk en jente som minner utrolig om henne, både utseendemessig og psykisk. Trenger vel egentlig ikke å fortelle at hun er en av de rareste menneskene jeg kjenner.. :lol:

Gjest Duchess
Skrevet

Christie irriterte meg med sytinga og sutringa si. Konstant sipping jo.

Godt han sendte henne hjem.

Ja det lyste lang vei hvordan han følte seg på date'n med Heather, og merkelig at ikke hun skjønte det...

Synes også det er temmelig patetisk med de som er SÅ interessert helt til de ikke får noen rose, da var han plutselig ikke den rette likevel...og noen blir da sure og slenger dritt.

Også Heather som så på det som et nederlag "å bli slått av en 22 åring"

Jaja....Brooke er 22, Aaron er 28, det er vel en helt grei aldersforskjell det.

Gwen,Brooke eller Helene tror jeg det blir, men hvem av dem- aner ikke....men det KAN jo for alt vi veit bli Angela også...

Når han blir bedre kjent med henne kanskje han faller pladask...

Brook vet ikke hva faren har gjort selv, hun, så vi får nok aldri vite det...

Skrevet

Jeg synes Aron virker litt psyko. Klarer ikke å sette fingeren på hva det er, men jeg kunne ikke tenke meg ham. Jeg heier på Brooke og Helene foreløpig.

Når vi er inne på mandagsTV, må jeg jo si at hun 16-åringen i Popstars (husker ikke hva hun heter nå) må ha hatt nokså mye is i magen. Generaltabbe av henne å avsløre seg slik hun gjorde. Jeg var for øvrig ikke enig i uttaket av de mannlige medlemmer i gruppa. Ups ... må gå nå, er sent ute som vanlig!

Skrevet

Hrrrmm.. er litt utålmodig av meg, jeg da. Litt sånn se-å-bli-ferdige-da-typen. Så jeg slo opp på web-sidene i US og fant ut hvem som ble lykkelig engaged to be married tilslutt.. så nå er egentlig moroa med den serien over. Favoritten min "vant". :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Til gjesten som visste hvem så vant, lyst til å legge ut adressen til siden du fant vinneren på? Jeg sååå vil vite det!! Da hadde du vært en engel! =) Klem Mona

Skrevet

Det var dårlig gjort mot disse som ser "ungkaren".

:ler:

Vel, jeg så forrige gang det gikk. Fikk liksom nok da. Men jeg har jo fått med meg ansiktene, og jeg synes også at denne karen ser bedre ut. Synes forøvrig at jentene denne gangen ikke ser så bra ut som de forrige. :wink: Så det var ikke overraskenede at Ungkaren droppet den evtuelle jenta. Selv om ikke utseende er alt. :wink:

Skrevet

Og jeg klarte jo som vanlig ikke å holde meg ... :ler:

Gjest Duchess
Skrevet

slemming, tror du noen klarte å holde seg nå ?

Men jeg fikk greie på det i før i dag...hvem som ble valgt og hvordan det gikk..

Greit nok.

Skrevet

:oops:...Vel,vel, vel.......skal innrømme da, at jeg har sett på dette og la merke til at forrige ungkar valgte henne med de største brystene....av 25 vakre,flotte kvinner.......sier ikke mer! :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...