fuerza Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Kan jeg få de bevegelige smilyene herifra innpå MSN? Jeg har prøvd, men da ble de bittesmå og beveget seg ikke.. men de er så tøffe, jeg vil ha dem på MSN! :-D
linky Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Hm, det lurer jeg også på... *følge med*
Lille meg :) Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Det er bare å lagre bildene på dataen (høyreklikk-lagre bilde som...) På msn velger du opprett ->Finn bilde Da blir det flotte KG smily
Gjest gjesta Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Ja gjør som beskrevet over. Henter ofte smily andre plasser og bruker på msn.
fuerza Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2006 Jeg har prøvd det som er beskrevet og, men smileyene blir bitteliten, så går ikke an å se hva det er :-/
Colargol Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 Jeg gjør det samme, lagrer bildene på pc'n og henter dem inn i msn igjen. Funker for meg...
fuerza Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 29. desember 2006 Rart det går for noen, og ikke for alle.. jeg bruker messenger live, har det noe å si kanskje?
Snuppen Skrevet 29. desember 2006 #12 Skrevet 29. desember 2006 Jeg å bruker msn live.. d funker på noen av smileyne,mens noens blir bittesmå..men de fleste er helt normale og søte:D
Crazee Skrevet 30. desember 2006 #13 Skrevet 30. desember 2006 Animerte smileys skal vera store nok - men dei som ikkje er animerte nok kan bli litt små...
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 30. desember 2006 #14 Skrevet 30. desember 2006 blir bitteliten :D
Colargol Skrevet 30. desember 2006 #15 Skrevet 30. desember 2006 (endret) Rart dette! 1. Jeg bruker MSN live 2. Jeg lagrer filene på maskina og laster dem inn i MSN igjen, sånn som dere som har problemer 3. Jeg forstørrer dem ikke først, og bruker både animerte og ikke animerte Og mine blir helt fine...! Trodde du kanskje ikke brukte Live-versjonen først, men så jo nå at det gjorde du! Hmmm.. I utgangspunktet går det jo på pixels, altså tettheten og størrelsen på bildet, men de fleste smileys er laget etter en standard så jeg synes dette er rart. Hva bruker du? Stasjonær eller laptop? Endret 30. desember 2006 av Collargol
Cupcake Skrevet 30. desember 2006 #16 Skrevet 30. desember 2006 Hehe. Har gjort dette lenge! De fleste blir fine, men det er noen som det ikke går med.
fuerza Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #17 Skrevet 30. desember 2006 jeg bruker laptop, men skulle ikke tro at det hadde noe med det å gjøre. Veldig plagsomt dette; men nå har jeg funnet ut at denne: blir normal størresle. Så da er det et håp :-) Funker på noe smileys iallefall. Prøvde noen smileyer herfra: http://www.hiti.dk/animationer%20index.htm som er litt større, men tror ikke du at de ble minimale også?? jeg vil ha fine smileys på msn!
Colargol Skrevet 30. desember 2006 #18 Skrevet 30. desember 2006 Prøvde noen smileyer herfra: http://www.hiti.dk/animationer%20index.htm som er litt større, men tror ikke du at de ble minimale også?? jeg vil ha fine smileys på msn! ← Jeg gikk inn på linken din nå og lagra noen og lasta de inn i msn, og de ble helt normale etter strl. jeg så på linken (prøvde ingen av de kjempesvære greiene)! Uff, det er nå vi innser at vi virkelig har bruk for gode datanerder!
Gjest Maxagaze Skrevet 30. desember 2006 #19 Skrevet 30. desember 2006 jeg bruker laptop, men skulle ikke tro at det hadde noe med det å gjøre. Veldig plagsomt dette; men nå har jeg funnet ut at denne: blir normal størresle. ← Den der er 38x15 Pixler. De fleste i margen er ca mellom 15x15 og 30x30. jeg vil ha fine smileys på msn! ← For min del fatter jeg ikke hva dere skal med all den pynten på MSN, men slik er det vel å være mann.. vil ha det enkelt og funksjonelt ! ..og den siste smileyen lagde jeg helt selv, nemlig !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå