Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Hei, kjæresten min kom hjem med en analdursj og da var hintet lagt på bordet. Jeg har ingenting i mot å prøve men er veldig usikker på hvordan man blir 100% ren. Min analdursj består av to deler. Den ene delen er den du stikker inn i analen. Den har et ca 7cm skaft som frampå har en hette som ikke går helt ned til skaftet, slaks dursjohode bare at vannet renner ut på siden. Den andre delen består av en pumpe som har et tynnere skaft, slik at det går i det andre skaftet. Jeg har prøvd dette men "føler" ikke at jeg blir helt ren. Har noen noe tips hvor mange ganger jeg må vaske meg, og tips hvordan det er best å vakse seg, hvordan man enkelt får vatnet ut igjen, etc? takk
genacvale Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Er det en sånn dings til å vaske seg der bak, har jeg skjønt? Eller få ut avfallet? Hmmm skjønner ikke helt hva det er for no...
Nilde Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Var det ikke bruksanvsining med? Hvis ikke kan du kanskje henvende deg til en butikk som selger sånne ting?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå