Mien Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 (endret) Huff, holder på med disse EK-tjenestene og tror jo jeg skjønner hvordan jeg skal føre dette. Men så var det det med innholdstjenester, overprisete SMS og MMS blant annet. Skal jeg trekke dette beløpet ut fra totalsummen og føre det som egen post (naturalytelse) Hvordan gjør du dette? Eksempelet mitt En ansatt har en mobil, totalsummen for forbruk er på kr. 7100, dekker selv kr. 1200, arbeidgiver resten. Innholdstjenester er på kr. 200 Blir da totalsummen på telefonbruk kr. 6900,- (7100-200) Eller 7100,-? Takknemlig for svar! Endret 28. desember 2006 av Mien
Gjest Labellamia Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Huff, holder på med disse EK-tjenestene og tror jo jeg skjønner hvordan jeg skal føre dette. Men så var det det med innholdstjenester, overprisete SMS og MMS blant annet. Skal jeg trekke dette beløpet ut fra totalsummen og føre det som egen post (naturalytelse) Hvordan gjør du dette? Eksempelet mitt En ansatt har en mobil, totalsummen for forbruk er på kr. 7100, dekker selv kr. 1200, arbeidgiver resten. Innholdstjenester er på kr. 200 Blir da totalsummen på telefonbruk kr. 6900,- (7100-200) Eller 7100,-? Takknemlig for svar! ← Totalsumen blir 7100,- men dekkningen i form av lønn blir 6900
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå