Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har denne i en mindre versjon, men jeg finner aldri nøkler og andre småting i den, siden det er så få lommer inni.

Har du noen tips til en fin/enkel veske med flere lommer inni? Linker mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Esprit har mange fine vesker med flere lommer inni:) har desverre ikke link.

Skrevet (endret)

Jeg så på skobutikken DNA at de hadde noen vesker fra Buffalo. Disse hadde endel lommer, og tre hovedrom, veldig praktiske. Ønsker meg en sånn selv, mne de var kanskje litt for røffe i stoffet.. Den sorte var i alle fall ganske enkel utvendig.

Edit: Sjekka ikke linken først, men den så ganske lik ut som den du har ja.

Endret av Rexina
Skrevet

Den ene vesken min fra DKNY har heeerlig mange lommer :)

Det er et par større, en av dem med glidelås.

Så er det til mobiltelefon.

Det er et par store på begge sider til vannflasker, og enda flere mindre her og der :ler:

Det høres rotete ut, men dette er heelt perfekt.

Skrevet

Kan jeg se et bilde av dne DKNY veksken du beskriver?

Den lages kanskje ikke mer?

Jeg holdt på å kjøpe en DKNY veske her i høst som også var veldig kjekk. Det var to store rom i den og en skillevegg med glidelås som man kunne ha plass til litt stæsj, også var den noen smårom her og der + mobillomme og en egen "klump" til å feste nøkkelen i. Denne kunne draes ut så man kunne låse opp døra uten å ta av nøkkelen. Likte den godt, men fant vel ut at den var litt i dyreste laget..

Skrevet

Skulle gjerne sett bilde av den DKNY-veska.

Skrevet

HVis du mener denjeg beskriver, er linken her. DEt er ganske dårlig bilde av den, for den er egentlig helt svart og det er ikke noe bilde av den inni. Men den har to hovedrom som sagt med en skillevegg. Og noen smårom inni. Alle de nye veskene fra Donna Karan har sånn nøkkelholder, eller hva det heter..

Skrevet

Jeg har ikke bilde av den nå..men jeg skal forsøke å lete :)

Den kostet rundt 1500.- på Morris tror jeg?

Gjest Deception
Skrevet

Vesker er håpløst. :ler: Jeg vil ha en med plass til laptopen, men som samtidig ikke skal fylles opp med dritt. Uansett hvor liten veske jeg har, ender jeg opp med å dra med hundebørste, kjevle, sko, støvsuger og sånne ting oppi veska (spøk), og når jeg skal betale, fikler og leter jeg i veska verre enn noen pensjonist. Min drømmeveske er Mulberry Bayswater, men den har ikke drømmeprisen min. :forvirret:

Skrevet

Da er vi to, jeg har allerede bestemt meg for å kjøpe Bayswater. Må bare spare litt først ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...