Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke bruke kabukien fra ID siden den lager rødme, riper og utslett i ansiktet mitt. Bruker for tiden face&body-brush fra Body Shop, den fungerer men er ikke helt optimal heller.

Finnes det en mykere kabuki å få kjøpt noe sted? Gjerne her til lands slik at jeg kan få testet og inspisert den før eventuelt kjøp.

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Nå høres jeg vel ut som hakk i plata her, men jeg er veldig fornøyd med Ultra Brush fra GloMinerals. Det er riktignok ikke en kabuki, men en flattop, men den er myk og fin.

Skrevet
Nå høres jeg vel ut som hakk i plata her, men jeg er veldig fornøyd med Ultra Brush fra GloMinerals. Det er riktignok ikke en kabuki, men en flattop, men den er myk og fin.

Jeg må ha misset at du har snakket om den.. Får man kjøpt den her til lands? Naturbust? Tett og fin?

Gjest Deception
Skrevet

Naturbust, tett og fin, og myk. Kjøpte min hos hudpleier til en helt ublu pris (495), men angrer ikke et sekund.

Skrevet

Har sjekket litt rundt og det er vel den som heter Ultra Brush? Vannvittig pris, men jeg skal se om det er noen som selger merket her i byen min. Gode børster holder jo i årevis om man steller de riktig.

(...og nå fikk jeg lyst på presset mineralfoundation fra GloMinerals også...)

Gjest Deception
Skrevet

Jepp, det er den som heter Ultra Brush. Jeg er kjempefornøyd med den, og det til tross for prisen. Jeg tror det blir dyrere i lengden å kjøpe koster man er mellomfornøyd med, for så å kjøpe ny....

Skrevet

Chanel har en veldig god kabuki, myk men dyr.

Kiss Me Minerals selger også kabukibørster på nettsiden sin men denne har jeg ikke prøvd . endel billigere enn både Chanel og I.D.

Leste en plass at den mest populære kabukien av alle er Cat Kabuki og Ultimate Kabuki - men tror ikke disse er å få kjøpt i Norge.

Skrevet

Takk for svar, Chic' Wilma. Hadde ikke tenkt på at Chanel (kanskje andre parfymerimerker også) mest sannsynligvis fører kabukier. Må ta en runde når det er litt flere kroner på kontoen.

Skrevet

Vet noen om det er mulig å kjøpe Chanel børsten på nettet?

Skrevet

Jeg har sånt sett fra Chanel, har hatt det i endel år nå, og det er like fint. Men Dior sine børster er og VELDIG gode

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...