Gå til innhold

Frustrert!

Studine83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herlig tråd, hehe. Fortell da?

Jeg har det litt sånn selv. Men vi er på en måte litt pre-ha noe på gang, om jeg kan si det sånn. Traff han på en fest, og tok kontakt med han ganske kjapt etter det. Helgen etter ble det mer nærkontakt, ehe. Gikk ganske kjapt sånn sett. Nå holder vi på og blir mer kjent, og liker jo han bedre og bedre. Men utseendemessig er han ikke top notch, men for en person! Det kiler faktisk litt i magen. Litt nervepirrende :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dfdbf

(Takk for et veldig bra svar fra deg forresten..)

Akkurat den på-gang-fasen kjenner jeg godt til. Var veldig mye at og fram da jeg ble sammen med min ex. Men samtidig var det jo litt spennende. "Blir det vi to, eller ikke"

Jeg tror det er sånn både for gutter og jenter at vi lett mister interessen dersom ting blir for intenst i starten.

Det er vel derfor det er så naturlig at begge leker litt hund og katt før man ønsker å slippe den andre helt inn på seg. Akkurat derfor tror jeg også det er sunt at man tar det litt rolig og forsiktig i begynnelsen. Hvis ikke risikerer man å miste den spenningen og interessen som er så viktig når man skal treffe en ny person, og det å vekke følelser.

Spenningen forsvinner tidsnok uansett. Den går i alle fall over i noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling hvordan man sletter, men skal i alle fall være mulig å endre dine egne innlegg.. Da kan du jo evt bare fjerne alt som står der.. Hmm.. sikkert andre som vet bedre enn meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...