Gothicaz Skrevet 11. februar 2003 #1 Skrevet 11. februar 2003 åssen har man dette a? Har det noe med hånjern å gjøre? Eller kanskje ikke? Kanskje bare du kozer mens du hører på within temtation? ELSKER GOTH-SEX! VIL HA SNART! ÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! Koz...
Gjest sexysadie Skrevet 11. februar 2003 #2 Skrevet 11. februar 2003 Her er jeg ikke helt med; hva er Gothsex????
aline Skrevet 11. februar 2003 #3 Skrevet 11. februar 2003 Åssen kan du elske noe du ikke vet hva er? eller hva innebærer?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. februar 2003 #5 Skrevet 11. februar 2003 Åssen kan du elske noe du ikke vet hva er? eller hva innebærer? SS og Aline, dette er bare en fjortis som forsøker å gjøre seg interessant ovenfor oss. Ikke noe å bry seg om. Det er heller ikke noe spesifikt som heter Goth-sex. Milla
aline Skrevet 11. februar 2003 #6 Skrevet 11. februar 2003 forstår ikke at noen kan høres driiiitsexy ut når du ikke aner hva det er du synes høres dritsexi ut jeg! Milla: er med på tanken din og er nok enig, men lurer fremdeles på hvordan man kan synes noe man ikke vet hva er, er driiitsexy???? Jeg kan f.eks ikke synes Knut Bekken er dritsexy, jeg aner ikke om han finnes, jeg aner ikke hva slags sex han kunne gitt meg, derfor kan jeg ikke synes han hører drit sexy ut heller, å ha skrekkelig lyst på ham og elske ham! see?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. februar 2003 #7 Skrevet 11. februar 2003 Milla: er med på tanken din og er nok enig, men lurer fremdeles på hvordan man kan synes noe man ikke vet hva er, er driiitsexy???? Jeg aner ikke, jeg tviler på at hun egentlig vet hva hun selv skriver Fjortis-fjas! Milla
Gjest sexysadie Skrevet 11. februar 2003 #8 Skrevet 11. februar 2003 gothsex... sex med svarte klær på?? Omtrent som i amerikanske filmer hvor de har bh`n på under hele akten... Hva skal man da tror om amerikanske skuespillerinners pupper???
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 12. februar 2003 #9 Skrevet 12. februar 2003 En gang i fjern fortid var jeg sammen med ei jente i Gøteborg. På utenlandsk heter byen Gothenburg. Er jeg inne på noe her, tro? Har det rett og slett noe med svensker å gjøre?
nirvana Skrevet 12. februar 2003 #10 Skrevet 12. februar 2003 Har det rett og slett noe med svensker å gjøre?
chimp Skrevet 12. februar 2003 #11 Skrevet 12. februar 2003 Til orientering, Kim Erik! :D http://www.nrk.no/programmer/tv/store_stud...io/2122885.html
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 12. februar 2003 #12 Skrevet 12. februar 2003 Dæven! :o OK, hun hadde mørkt hår og det hendte at hun bet, men derfra til Marilyn Manson eller Dracula er det et stykke! Som sagt; Dæven! *ifører seg skinntøy og nyter synet av utstående hjørnetenner*
chimp Skrevet 12. februar 2003 #13 Skrevet 12. februar 2003 ....som du spør, får du svar: Hvis ikke jeg er heeelt på jordet nå, så har navnet 'Göteborg' og ordene 'goth' og 'gotikk' (gothic style) samme opprinnelse....altså fra en fjern fortid! Og hvis du scroller nedover til du kommer til 'Goter', vil du se at du ikke er heeelt på jordet selv heller, hva angår svensker.... Registrerte i forbiforten både chatter(e)...hm! og heruler (Zelda), men d blir jo igrunnen en annen diskusjon... http://www.arild-hauge.com/folkevan.htm
Gjest Donna Skrevet 12. februar 2003 #14 Skrevet 12. februar 2003 En gang i fjern fortid var jeg sammen med ei jente i Gøteborg. På utenlandsk heter byen Gothenburg. Er jeg inne på noe her, tro? Har det rett og slett noe med svensker å gjøre? Ser ut til at du har funnet løsningen ja ...det var jo bra da så slipper vi å lure på hva det er for noe
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 13. februar 2003 #15 Skrevet 13. februar 2003 *prøver å ose av intelligens, men det blir med en eim av Old Spice*
Gjest Donna Skrevet 13. februar 2003 #16 Skrevet 13. februar 2003 *prøver å ose av intelligens' date=' men det blir med en eim av Old Spice*[/quote'] hehehe kjenner det helt hit
Gjest seroxata Skrevet 28. mars 2005 #18 Skrevet 28. mars 2005 Jeg hadde sex med en gother en gang, det var ikke så mye bedre enn vanlig, hoho! faktisk var det klar ferdig ferdig... øyyh, ho dama i artikkelen har samme hårsveis som meg jo! eyyh!
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2005 #19 Skrevet 28. mars 2005 "Håret til en gother er gjerne tupert og farvet svart. " Nå er du gother beibi ;D Who the faen var gotheren du lå med forresten??? :o
Gjest seroxata Skrevet 28. mars 2005 #20 Skrevet 28. mars 2005 "Håret til en gother er gjerne tupert og farvet svart. " Nå er du gother beibi ;D Who the faen var gotheren du lå med forresten??? :o Jeg er visst det ja, får farge håret blondt og slutte med tuperinga;P Men ja, øh, klar ferdig ferdig? det er jo bare en det, og du var der, gother i familien hæææ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå