Gå til innhold

Hvilket solpudder fra Guerlain er bra og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt det som heter Blondes i dag.

Hun anbefalte også nr. 20 bronzing powder uten skimmer men det synes jeg var så likt det jeg har i chanel, at jeg ikke synes det er noe poeng i å ha to nesten like..

Har dere noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har solpudderet, det heter Terracotta og jeg har Nr 2. Jeg er lys i huden og er super fornøyd med det pudderet. Bruker det hele året sommer som vinter:)

Skrevet

Jeg har det som du kjøpte i dag, Blondes. Er kjempefornøyd, det er ikke for mørkt og git litt skimmer, noe jeg synes er fint.

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte også Guerlain sitt Terracotta solpudder i sommer ... bruker nr. 2 jeg også og er kjempefornøyd. Hadde aldri hørt om det før - men kjøpte det for det var på tilbud på taxfree`en da jeg reiste i sommer. Er rett og slett blitt helt avhengig av det nå ...

Endret av Fliss
Skrevet

jeg kjøpte nr 1, og angrer på at jeg ikke kjøpte nr 2 :sur:

Skrevet

terracotta, er det jeg har som heter blondes?

Gjest Deception
Skrevet
terracotta, er det jeg har som heter blondes?

Jeg så blondes på tax free; det er en del av Terracotta-serien :) Selv om jeg er mørk selv, ville jeg heller kjøpt blondes enn brunettes. Jeg har for øvrig no. 2 i det vanlige Terracotta-solpudderet, som bare har en farge over det hele.

Skrevet

Har 02 Brunettes. Veldig fornøyd. :) Den er ikke mørk i det hele tatt. Trodde jeg måtte være kjempebrun for å kle den, men neida. Den kler meg selv om jeg har ganske så lys hud. Men da må jeg pudre halzen og da. Nesten så jeg får lyst til å kjøpe en til, det er jo liksom "limited edition" eller noe. :forvirret: Vet noen?

Har 20, den ensfargede. Den er jeg fornøyd med og.

Skrevet

Hva er egentlig forskjellen i bruk på de ensfargede terracotta-solpudderne og blondes/brunettes? Ser de forskjellige ut?

Jeg skulle bytte Lancôme solpudderet mitt i dag, så byttet det til Guerlains sitt, Terracotta 10. Men da jeg tok det på huden så jeg overhodet ingen forskjell :forvirret: Hun i butikken sa den var kjempefin på så lys hun som min, men jeg ser ikke at jeg har tatt det på. Må få prøvd og bytte det til en mørkere i morgen. Håper det ordner seg selvom det ikke er noen forsegling.

Skrevet

Jeg har Terracotta no.2, og det er helt supert! Er veldig lys i huden, og dette solpudderet gir meg en naturlig sunn farge i huden. Venninnene mine har kjøpt det samme, og alle er superfornøyde. Anbefales virkelig :) Og så lukter det så godt!

Skrevet

Jeg har også det for blondes. synes det er kjempe bra. ikke formye skimmer og at det er forskjellige farger gjør det mer naturlig og passer mange forskjellige hudtoner :)

Skrevet

Ble skikkelig nysgjerrig nå jeg :)

Hvor mye koster et sånt pudder?

Ser det naturlig ut nå på vinteren også?

En venninne av meg har hatt det så jeg lånte det av henne i sommer. Det legger seg veldig bra på huden og ser nydelig ut, men det var jo da jeg var brun selv..

Skrevet

Ok, kanskje det er mulig å få tak i på Color Line :) Har noen gratis biletter, så det hadde vært kjekt å plukke med seg et sånt mens man er ombord, men hvilket er best? De med mange farger eller bare en? Er det egentlig noe forskjell på resultatet, eller er det bare en ny gimmic?

Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med mitt terracotta solpudder nr 1 nå på vinterstid!Huden får en flott og fin gyllen glød",)Bytta ut nr 20 som jeg hadde i sommer med 1 nå i vintermnd,nr 20 blir for brunt for min mellomlyse hud så jeg kommer nok til å bytte mellom de to",)

Det flerfargede har noe mer glitter i seg,fint til fest vil jeg tro.Terracotta er supert til hverdags!

Skrevet

Jeg har det for blondes. Men er det limited edition ?

Skrevet

Jeg lurer og på om det er limited edition, mener at det var det, men kanskje de har ombestemt seg?

Skrevet

Var inne på nettsida til Guerlain og der så det ut som om de flerfargede har kommet for å bli. De sto i alle fall sammen med de ensfarga tarracotta pudrene, og det sto ingenting om at det var limited edition.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...