Nurken Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Er ikke gravid, for eggløsning har enda ikke vært...er rett rundt hjørnet om et par dager tror jeg...Hvorfor har jeg da så skrekkelig vondt i brystene? skikkelig ømme, særlig rundt vorten. Kan det være eggløsning, eller? ....sukk...alt er forskrudd i min kropp etter jeg slutta på de hersens pillene....evt begynte på dem
Wayah Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 (endret) Jeg melder meg inn i klubben, Nurken... Føler meg fullstendig tilbake i puberteten med såre brystvorter(ja, det er gjerne rundt eggløsningstider), og kviser over alt P-piller er noe dritt! ...Ok da, nyttig dritt... Endret 28. desember 2006 av Wayah
Litle Lady Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 jepp... ømme pupper er visst ofte symptomer på el-dag ja... Sjekk også om du har (el-slim) seigt slim som du kan dra ut i tråder (sorry detaljene!! ). Kan også sjekke livmortappen... er den litt langt nede og lett og kjenne når du sitter på huk... og kjennes hard...mer som nesetippen din... så er d ikke... men er den vanskelig å kjenne... som om den har gjemt seg litt lenger oppe (uff her ble d sagt mye rart... sorry! ) og kjennes myk... så skal d visst være tegn på eggløsning... Lykke til iallefall!
Gjest caribou Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Erså glad for at du skrev det der.. har hatt slikt slim og ømme, nesten blåe brystvorter. har vært så redd for at jeg er gravid.. men må bare spørre:. er det ikke litt rart at eggløsningen kommer så sent, og at jeg ikke har hatt mensen enda.. hadd mensen sist for 37 dager siden..?
Gjest Gjest_Student_* Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Heihei eg har også det problemet der. Eg har aldri hatt vondt i brystene når eg får menstrasjon. Men nå plutselig har eg begynt å få skikkelig vondt i brystvortene, og eg har ikkje hatt mensen siden ca 8 september 2007 og eg e ikkje gravid.. vett dere noe om det? Bør egentlig kanskje oppsøka lege...
helenaa Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Vonde brystvorter er et sikkert tegn på EL hos meg i alle fall. Kan ikke huske å ha det før jeg begynte på p-piller, men etter at jeg slutta i sommer har det vært sånn i hver syklus
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 eg hadde også ømme bryst og såre nippler, men nå er eg blitt gravid og då skal eg sei at dei "ømme" brystene var berre ein forsmak, for fytti helsiken så jæ..... i vonde dei er no!!
sanne85 Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 eg hadde også ømme bryst og såre nippler, men nå er eg blitt gravid og då skal eg sei at dei "ømme" brystene var berre ein forsmak, for fytti helsiken så jæ..... i vonde dei er no!! åhhh....je også har vondt i brytvortene, har hatt mensen for ca 1uke side. og de er fortsatt vonde:(Plagsomt Godt å høre at det ikke bare er mæ
Gjest mizzbabe Skrevet 6. august 2009 #9 Skrevet 6. august 2009 hei ... je hadde mensen for 3 uker sia og da var ikke puppene mine vonde som de pleier, men nå etter en uke etter den var ferdig fekk je drit vondt.. og har hatt det nå i tre uker?! det kan være a? ska ha mensen min om 7 dager!! hmm.-. lurer på hva det kan være! fordi jaggu er de vonde:O
Gjest mizzbabe Skrevet 6. august 2009 #10 Skrevet 6. august 2009 (skrev feil i sta;P) hei ... je hadde mensen for 3 uker sia og da var ikke puppene mine vonde som de pleier, men nå etter en uke etter den var ferdig fekk je drit vondt.. og har hatt det nå i 2 uker?! det kan være a? ska ha mensen min om 7 dager!! hmm.-. lurer på hva det kan være! fordi jaggu er de vonde:O
Gjest Tanita Skrevet 23. januar 2010 #11 Skrevet 23. januar 2010 JEg har veldig vondt i brystvortene og det har jeg hatt lenge, veldig redd for å være gravid men tviler strekt på at jeg er d... Jeg har en p-stav i arma, får jeg EL uansett? er litt forvirra og redd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå