Colargol Skrevet 30. desember 2006 #21 Skrevet 30. desember 2006 Nå har gjerne folk på seg klær da når du blir kjent med de Jeg ante ingenting om hårete rygg og skuldre før vi hadde sex første gangen og da var jeg allerede forelsket. ← Joda, jeg forstår jo hva du mener. Men jeg mente jo førsteinntrykket i senga eller noe... Det ble uansett litt teit, ser det nå! Men jeg liker det fortsatt ikke når det går fra "å ha hår" til det "å ha pels". Men som sagt før, jeg vil definitivt at en mann skal ha hår istedet å være vokset for å si det sånn!
Gjest =tentacle= Skrevet 30. desember 2006 #22 Skrevet 30. desember 2006 Sånn generelt så ønsker jeg at menn skal ha hår. Selvfølgelig så synes jeg ikke hår på skuldre og rygg er så sexy, men følger det mannen som jeg er forelsket i, så tar jeg det også. Det skulle da bare mangle. Han må jo ta hele meg. Det her er ikke bare tomme ord. Eksen min hadde veldig mye hår. Ble jo litt overrasket da, men kunne ikke droppe mannen pga det. Etter en stund så sluttet du å reagere. Ville du droppet mannen du var forelsket i dersom det viste seg at han hadde for mye hår? Jeg vet jo at man tenner på kropp, men man tenner minst like mye på det mentale plan. ← Må han ta hele deg med hår på legger, i armhuler osv også? Ikke av nysgjerrighet på din hårpolitikk, bare lurer siden så mange jenter tar det som en selvfølge at de skal fjerne egne hår, og like mye som en selvfølge at de ikke kan kreve at partneren skal måtte gjøre noe
Gjest Vidvandre Skrevet 30. desember 2006 #23 Skrevet 30. desember 2006 (endret) Må han ta hele deg med hår på legger, i armhuler osv også? Ikke av nysgjerrighet på din hårpolitikk, bare lurer siden så mange jenter tar det som en selvfølge at de skal fjerne egne hår, og like mye som en selvfølge at de ikke kan kreve at partneren skal måtte gjøre noe Jeg fjerner hår under armhulene fordi jeg selv vil det. Er ikke så nøye på å fjerne hår på legger og underliv, så det må typen leve med Endret 30. desember 2006 av Vidvandre
Gjest gjesta Skrevet 30. desember 2006 #24 Skrevet 30. desember 2006 Må han ta hele deg med hår på legger, i armhuler osv også? Ikke av nysgjerrighet på din hårpolitikk, bare lurer siden så mange jenter tar det som en selvfølge at de skal fjerne egne hår, og like mye som en selvfølge at de ikke kan kreve at partneren skal måtte gjøre noe ← I armhulen fjerner jeg jevnlig fordi jeg selv ikke er komfortabel med det. Hår på leggene er jeg rimelig sløv med vinterstid. Har lange hår på armene. Tar de når jeg føler for det. Hår vedr. underlivet tar jeg også når jeg føler for det og akkurat så mye jeg vil og ønsker. Han har selvfølgelig ønsker og de teller litt, men er ikke avgjørende. Jeg synes dette hårhysteriet (eller hårfjerning) har gått for langt uavhengig av kjønn. Jeg hører hvordan ungene mine snakker og synes det er synd at de skal være så opptatte av hår/ikke hår allerde i tenårene. Hører vel med til trenden da?
Gjest bada Skrevet 30. desember 2006 #25 Skrevet 30. desember 2006 (endret) Jeg er veldig enkel av meg. Endret 25. mars 2007 av bada
Gummi Tarzan Skrevet 31. desember 2006 #26 Skrevet 31. desember 2006 Jeg foretrekker definitivt "hårløse" menn! Med "hårløs" mener jeg bar brystkasse, velfrisert underliv og trimmet hår under armene.. Aner ikke hvorfor det er slik, men jeg tenner overhode ikke på hårete menn og hår på ryggen er skikkelig usj...
Gjest Tanita Skrevet 31. desember 2006 #27 Skrevet 31. desember 2006 Nå er det litt vanskelig å vite hva folk mener med mye hår, så jeg fant denne siden. "Hairybackedmen" Mesteparten av dette er det jeg mener er for mye, men som sagt -jeg er også heller mer for hår en uten! ← Ja, det der var skikkelig ekkelt/kvalmt!
Amber Skrevet 1. januar 2007 #28 Skrevet 1. januar 2007 Er jeg den eneste her som liker bamsebjørner da? Jeg grøsser av tanken på glatte guttespjælinger, en mann skal være MANN syns jeg. Samboeren min har hår overalt, også på ryggen, AND I LOVE IT. Det er dyyyyrisk :D ← Heh, vel min sex partner er glatt polert og kjempesexy Og mann med stor M. Du vet ikke hva du snakker om Hadde en x med mye hår, og det var forsåvid ok... men heller hårløs enn masse hår, helt klart!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå