Gjest Meg!! Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Sliter litt med at jeg er ganske hårete. Har hår overalt, er dette heslig, eller er dette OK for dere kvinner????
Nelle Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Jeg er ikke glad i hår på ryggen/skuldrene og i nakken. Ellers er hår ok. Det var min mening.
Generalfrua Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Hår på skuldre og ryggen er ikke akkurat sexy, men på brystet er bare mandig og lekkert!
Gjest Tanita Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Nei, æsj. Helst så lite som mulig. Iallefall ikke "mye". Det er en grunn til at det er så mange menn som vokser ryggen.
Colargol Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 Hår må menn ha, det er bare herlig med menn med hår. Men pels...... det er noe annet det!! Usj!
Gjest gjesta Skrevet 30. desember 2006 #10 Skrevet 30. desember 2006 Sånn generelt så ønsker jeg at menn skal ha hår. Selvfølgelig så synes jeg ikke hår på skuldre og rygg er så sexy, men følger det mannen som jeg er forelsket i, så tar jeg det også. Det skulle da bare mangle. Han må jo ta hele meg. Det her er ikke bare tomme ord. Eksen min hadde veldig mye hår. Ble jo litt overrasket da, men kunne ikke droppe mannen pga det. Etter en stund så sluttet du å reagere. Ville du droppet mannen du var forelsket i dersom det viste seg at han hadde for mye hår? Jeg vet jo at man tenner på kropp, men man tenner minst like mye på det mentale plan.
Colargol Skrevet 30. desember 2006 #11 Skrevet 30. desember 2006 Sånn generelt så ønsker jeg at menn skal ha hår. Selvfølgelig så synes jeg ikke hår på skuldre og rygg er så sexy, men følger det mannen som jeg er forelsket i, så tar jeg det også. Det skulle da bare mangle. Han må jo ta hele meg. Det her er ikke bare tomme ord. Eksen min hadde veldig mye hår. Ble jo litt overrasket da, men kunne ikke droppe mannen pga det. Etter en stund så sluttet du å reagere. Ville du droppet mannen du var forelsket i dersom det viste seg at han hadde for mye hår? Jeg vet jo at man tenner på kropp, men man tenner minst like mye på det mentale plan. ← Jeg mener nok akkuratt dette jeg også! Men uansett, hadde blitt FOR mye pels, så hadde jeg nok ikke klart å tenne... Førsteinntrykket sier mye mellom to mennesker vet du, og da har man gjerne ikke rukket å bli kjent på det mentale planet først!
Ciara Skrevet 30. desember 2006 #12 Skrevet 30. desember 2006 Jeg synes det er veldig sexy med menn med hår på brystkassen, bar brystkasse synes jeg får menn til å se for unge ut på en måte. Er ikke så glad i kjempemye hår på ryggen, men what the heck, på en fyr som ellers er sexy tviler jeg på at det hadde stoppet meg
Gjest glamourgirl Skrevet 30. desember 2006 #13 Skrevet 30. desember 2006 Jeg faller for mannen ikke håret. Selv om jeg tenner mer på mye hår enn for lite hår. På hodet trenger det ikke være noe.
Gjest Vidvandre Skrevet 30. desember 2006 #14 Skrevet 30. desember 2006 Selvfølgelig så synes jeg ikke hår på skuldre og rygg er så sexy, men følger det mannen som jeg er forelsket i, så tar jeg det også. Det skulle da bare mangle. Han må jo ta hele meg. Det her er ikke bare tomme ord. Eksen min hadde veldig mye hår. Ble jo litt overrasket da, men kunne ikke droppe mannen pga det. Etter en stund så sluttet du å reagere. Ville du droppet mannen du var forelsket i dersom det viste seg at han hadde for mye hår? Jeg vet jo at man tenner på kropp, men man tenner minst like mye på det mentale plan. Enig.
Grendel Skrevet 30. desember 2006 #15 Skrevet 30. desember 2006 Er jeg den eneste her som liker bamsebjørner da? Jeg grøsser av tanken på glatte guttespjælinger, en mann skal være MANN syns jeg. Samboeren min har hår overalt, også på ryggen, AND I LOVE IT. Det er dyyyyrisk :D
Colargol Skrevet 30. desember 2006 #16 Skrevet 30. desember 2006 Nå er det litt vanskelig å vite hva folk mener med mye hår, så jeg fant denne siden. "Hairybackedmen" Mesteparten av dette er det jeg mener er for mye, men som sagt -jeg er også heller mer for hår en uten!
Grendel Skrevet 30. desember 2006 #17 Skrevet 30. desember 2006 Lol Jeg syns de var dyriske jeg, hehe..
Gjest gjesta Skrevet 30. desember 2006 #18 Skrevet 30. desember 2006 Nå er det litt vanskelig å vite hva folk mener med mye hår, så jeg fant denne siden. "Hairybackedmen" Mesteparten av dette er det jeg mener er for mye, men som sagt -jeg er også heller mer for hår en uten! ← Noen av de på bildene er ikke så ulik eksen min. Som sagt så følger det mannen som man er forelsket i så er det greit. Jeg må bare legge til at eksen sleit selv med dette. Han følte ikke for å ta av seg på overkroppen på sommeren. Ikke blandt ukjente. Han svettet litt mer. Han følte seg ikke ok sånn utseendemessig. Hva kunne han gjøre? Ikke barbere iallfall. Det stikker kjapt. Voks maktet han ikke. Permanent hårfjerning hadde han ikke råd til.
Gjest gjesta Skrevet 30. desember 2006 #19 Skrevet 30. desember 2006 (endret) Men uansett, hadde blitt FOR mye pels, så hadde jeg nok ikke klart å tenne... Førsteinntrykket sier mye mellom to mennesker vet du, og da har man gjerne ikke rukket å bli kjent på det mentale planet først! ← Nå har gjerne folk på seg klær da når du blir kjent med de Jeg ante ingenting om hårete rygg og skuldre før vi hadde sex første gangen og da var jeg allerede forelsket. Endret 30. desember 2006 av Persille
Gjest gjesta Skrevet 30. desember 2006 #20 Skrevet 30. desember 2006 Foretrekker helt klart lite hår, men litt på brystet gjør ingenting. Hår på ryggen tror jeg faktisk ikke jeg hadde taklet. Kjenner jeg blir uvel av tanken på å stryke over en hårete rygg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå