Gå til innhold

Sprute inni?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til gjest over meg: Ryggen eller magen (forutsatt at det ikke finnes noe klær der..). Veldig enkelt å tørke av, man blir ikke stiv eller sånt om det tørkes vekk med en gang.

Gjest lillelinn
Skrevet

"Ved samleie der penis presser mot fremre skjedevegg, kan bakterier komme over i urinen fra området rundt urinrørsåpningen, og fra kjertler langs urinrøret. Det er derfor ikke uvanlig at blærekatar kan debutere etter samleie.

Er du av dem som får fremprovosert blærekatar av samleie, kan det være nyttig å ta en enkeltdose med antibiotikum etter samleiet. Forskning reiser tvil om nytten av å forebygge urinveisinfeksjon ved å gå på do og late vannet noen minutter etter samleie."

http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...documentid=2604

• 6 måneder senere...
Gjest Gjest_Karen_*
Skrevet

kan man bli gravid hvis man har hatt sex, og mannen spruter i kondomen?

Gjest Gjest_mann28_*
Skrevet

Ja, hvis kondomet er ødelagt og at det lekker ut en sædcelle eller 1209482109....

Skrevet (endret)

Jeg har vært VELDIG plaget av UVI og vi er jo også "prøvere" slik at jeg på en måte må la han tømme seg i meg :lur:

Jeg har også vært hos urolog pga veldig mye UVI og akutte tilfeller der jeg kun tisset blod , .. Jeg sa at jeg alltid tisset etter sex til urologen, men da fikk jeg beskjed om at det var litt feil. Tiss FØR sex, da er det tomt i urinblæren fra før av og sjangsen for UVI var da liten..

Jeg løper ikke på badet for å tømme meg etter sex, og jeg har ikke merket noe mer hyppighet av UVI av den grunn..

edit: men jeg vet at de fleste får tipset om å tisse etter sex, det gjorde jeg også.. Helt til jeg var hos denne urologen..

Endret av Ann78
  • 2 år senere...
Skrevet

Jeg og dama har kompromisset at hensikten er at jeg skal komme inni henne. Det er det herligste vi begge to kan tenke oss. Så det gjør vi også. Hun steriliserte seg før jeg traff henne og hun påstår at spruten av den varme sæden inni henne får det til å komme for seg umiddelbart. Det virker iallefall som vi kommer samtidig. Og ingenting kan vel føles herligere?

Etterpå blir hun vill om jeg leker med åpningen hennes. Da kan hun komme mange ganger på rad. Hun blir så herlig vill etter hun har fått sprut i seg :)

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg en av de kvinnene som får skikkelige sprut orgasmer- så her blir det ikke bare en liten våt flekk :regn:

Digger å få spruten hans over alt.. kommer ann på setting,munnen -inni meg eller over hele meg.. digg digg.

Også er jeg allergisk mot gummi- så vi klarer oss veeeldig fint uten kondom.

Skrevet

Det er jo ikke noe problem å ha sex med typen uten kondom så lenge man husker å gå på do etterpå:) Liker det best sånn, jeg^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...