Gå til innhold

Sprute inni?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke skrem alle med at det nødvendgivs blir UVI nei, jeg hr aldri hatt det, og aldri har jeg noen gang løpt på do etter sex, hverken med eller uten kondom.

Forøvrig blir ikke lakenet vått heller om man har et håndkle strategisk plassert på soverommet som jeg kan tørke litt med og gjerne sove på. Så blir det ikke vått og kaldt og ekkelt, og jeg slipper å måtte stå opp for å løpe på badet, noe jeg absolutt ikke ser noen grunn til å gjøre.

Men ja, det er selvsagt fordi jeg er så heldig at jeg ikke får lett UVI da. Dersom man får det, så bør man selvsagt ta sine forhåndsregler, men det gjelder slett ikke alle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva synes dere jenter om åbli sprutet inni??

Er det noen forskjell for dere om han spruter i en kondom, eller om han spruter direkte inni dere???

Jeg hater klisset, så vi bruker alltid kondom.

Når vi ikke brukte kondom så rant det ut av meg hele neste dag, så det gidder jeg ikke mer.

Dessuten er sjansen for uønsket graviditet så godt som borte når vi bruker både kondomer og p-piller :sjarmor:

Skrevet
Kan man få UVI hvis han spruter inni??

Om man spruter inni eller ikke er urelevant for om man får UVI eller ikke.

Det som gir UVI er selve sexen. Når man har sex så masserer penis urinrøret oppover, dette fører til at bakterier også blir massert oppover urinrøret til områder som skal være sterile.

Dette kan gi urinveisinfeksjon.

Derfor er det veldig viktig at jenta går på do og tisser etter sex. Når man tisser så skyller urinen nedover urinrøret og tar med seg alle bakteriene som har arbeidet seg opp under sexen, ut av urinrøret. Dermed forhindrer man at bakteriene får slå rot eller komme inni blæren og gi UVI.

Men sæd i skjeden forandrer også pH verdien der inne og dette kan gjøre det lettere for E.coli bakteriene (mest vanlige årsak av UVI) å passere fra endetarmsåpnongen forbi skjeden og frem til urinveisåpningen. Men det er masseringen penis gir som hjelper bakteriene til å slå rot.

Skrevet
Dette er kanskje noe som hender etter ONS, med "ukjente bakterier"????

Dette er også helt urelevant. Det er stort sett jentas egen E.coli som gir henne UVI.

At kjæresten din ikke har hatt UVI er sikkert fordi hun er heldig og ikke har så lett for å få det.

Skrevet
Jeg hater klisset, så vi bruker alltid kondom.

Når vi ikke brukte kondom så rant det ut av meg hele neste dag, så det gidder jeg ikke mer.

Dessuten er sjansen for uønsket graviditet så godt som borte når vi bruker både kondomer og p-piller  :sjarmor:

Stakkars mann!

Sex med kondom er ganske tragisk, selvfølgelig hvis man er i forhold da

Skrevet

Herregud så vanskelig dere gjør dette da. For dere som aldri får UVI: Bare legg dere og sov etterpå, ingen problem. Dere som lett får UVI: Regel nr 1: Tiss etter sex! Det er rådet leger kommer med også

Skrevet

Jeg hater klisset etterpå så jeg foretrekker kondom faktisk.

Men det er forskjell ja, merker hans orgasme mye bedre uten. Men jegvelger kondom hvis det er helt opptil meg gitt.

Gjest Vidvandre
Skrevet

Jeg syntes kondom er skikkelig turn-off i lengden (hvis man er i forhold) og litt søl har jeg aldri brydd meg om. Syntes egentlig der bare er deilig at det er litt grisete ;) Så jeg foretrekker absolutt at han spruter i meg uten kondom.

Er visst litt sær..: Har hatt sex med ny kjæreste nylig (med kondom siden p-pillene ikke hadde kicket inn ennå), og etter sexen savnet jeg faktisk sæden som renner ut etterpå :sjenert: Det var liksom noe som manglet.

Gjest Snuske
Skrevet
Jeg syntes kondom er skikkelig turn-off i lengden (hvis man er i forhold) og litt søl har jeg aldri brydd meg om. Syntes egentlig der bare er deilig at det er litt grisete ;) Så jeg foretrekker absolutt at han spruter i meg uten kondom.

Helt enig. :Nikke:

Skrevet

Er hovedårsaken til at dere bruker kondom at dere vil slippe klisset av at han kommer inni? :klø:

Jaja - hver sin lyst. Her i huset skal det i alle fall ikke brukes kondom uten at det er strengt tatt nødvendig. Her kan det sprutes i alle kriker og kroker som fins!

Skrevet
Stakkars mann!

Sex med kondom er ganske tragisk, selvfølgelig hvis man er i forhold da

Vel, samboeren min påstår at det ikke gjør noe. Klart det er en forskjell, men det er ikke nødvendigvis negativt.

Gjest lurven
Skrevet

jeg hadde meg med en jente en gang som skrek ut av full hals: sprut inni meg! synes det var fint sagt, så da gjorde jeg det da

• 4 uker senere...
Gjest Jente...
Skrevet

Sex uten kondom er mye bedre enn med. Selv om jeg ikke fysisk kjenner store forskjellen, er det psykisk mye bedre når jeg vet at hele leveransen hans er inni meg.

Digg med sæd inni.....

Skrevet

Sex med kondom er grusomt! Kondom blir ikke brukt mer enn nødvendig her i gården, det er iallefall sikkert!

Jeg synes det er helt greit at han spruter inni meg - jeg vet at orgasmen hans blir bedre. For meg har det ikke så mye å si, men det er jo enklest. Enten løper jeg på do med engang, eller så henter han en hånduk e.l til meg. Jeg kan iallefall ikke bare legge meg ned uten å få ut spermen. Det er litt av en ladning han leverer til meg, og den kembo-flekken som blir vil iallefall ikke jeg ligge på. Har aldri vært borti noen som spruter så sykt mye som kjæresten.

• 9 måneder senere...
Skrevet

Som singel blir det til at jeg alltid bruker kondom, men hadde jeg hatt en fast partner så hadde det ikke vært kondomer i bruk.

Mange som foreslår en blowjob for å avslutte siden du da slipper "klisset". Partneren hadde nok likt det hvis du foreslo det:)

Gjest *nurket*
Skrevet

Kjæresten min liker best å sprute inni meg, og jeg syns det er deilig å kjenne at han spruter inni meg. Men jeg er også en av de som får urinveisinfeksjon LETT, så jeg må gå på do etter sex for å hindre at jeg får det.

Gjest milkyway
Skrevet

Forskjell på spermen til menn også. Med han forrige var det garantert UVI hvis jeg ikke tisset rett etterpå, mens med kjæresten min nå har vi hatt oss flere ganger om dagen nesten hver dag i 2 og en halv måned uten toalettbesøk etterpå, og jeg har ikke vært plaget. Må være gode gener :fnise:

Skrevet

Elsker å bli sprutet inni. Det er noe med nærheten, du slipper kondomens hinne mellom deg og partneren, eller stresset med at han må trekke seg ut. Kjenner ofte at jeg blir varm inni meg når han kommer, og liker at vi kan ligge i samme stilling etterpå, lenge, med han inni meg, og sovne nært inntil hverandre.

Har aldri tenkt på å stå opp og tisse etterpå! Har aldri fått urinveisinfeksjon (UVI som det tydeligvis heter), og det plager meg ikke at det renner ut litt på lakenet (det kan jo vaskes! og jeg har overmadrass som også vaskes regelmessig) eller på låret mitt/hans.

Denne stunden etterpå, at han bare slokner etter samleiet, inni meg, og vi blir liggende slik helt til vi sovner, er i min mening et av høydepunktene med hele samleiet.

Synes litt synd på de som får UVI og må stå opp rett etterpå, visste ikke at det var så vanlig å måtte tenke på dette.

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Ehm.. Bare lurer på en ting.. visst jeg ikke bruker kondom, og ikke kan hoppe av i svingen, hvor er det best å sprute? For å få minst muligt søl mener jeg.. For eksempel visst du er på fest og tar en kjapp en

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...