Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har blitt så glad i å lese igjen jeg... :) og nå har jeg lyst til å melde meg inn i bokklubb...

Kikker på denne:

Bokklubben Nye Bøker

Noen som er medlem her?

Hvilke 3 bøker skulle jeg i så fall valgt tro... her er det mange jeg har lyst til å lese da :O

Endret av Taxi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var medlem der tidligere....men nå har jeg litt mindre tid til å lese sånne bøker pga jeg har et hav av pensumbøker som må leses, så derfor har jeg meldt meg ut. Men jeg trivdes som medlem der.

Jeg ville valgt:

-Unni Lindell, Orkestergraven

-Anne Holt, Det som er mitt

-Anne B. Ragde, Eremittkrepsene

Men det er jo min smak...kanskje du liker noe helt annet.

Kos deg med lesingen!

Skrevet (endret)

Hmm, "Vindens Skygge" har jeg lest, og likte den veldig godt. "Eremittkrepsene" eller "Berlinerpoplene" er jo også underholdende bøker. Jeg liker godt John Irving, så jeg ville kanskje valgt "Til jeg finner deg" hvis jeg skulle meldt meg inn..men jeg er medlem av opptil flere bokklubber som det er, inkludert nevnte..hehe ;)

Endret av Talula
Skrevet

Hvilke bokklubber er du medlem i? er det andre bokklubber noen kan anbefale meg? :)

Skrevet

Jeg meldte meg inn i høst, og har kjøpt litt flere bøker enn jeg hadde tenkt... :rodme: Men de har en del gode tilbud, og bøkene kommer kjapt i postkassen (med unntak av velkomstpakken, den ventet jeg mange uker på!), så jeg er fornøyd, jeg.

Ser ut til at det er de samme bøkene/filmene du kan velge mellom fortsatt. Jeg tok Bienes hemmelige liv (fin, men litt oppskrytt), Doppler (hysterisk!) og Stolthet og fordom (DVD - grei nok, men kommer ikke opp mot tv-serien fra '95).

Skrevet
Hvilke bokklubber er du medlem i? er det andre bokklubber noen kan anbefale meg? :)

Er også med i Den norske bokklubben, og ufrivillig medlem i cappelens lydbokklubb, venter bare på at bindingstiden skal gå ut..

Er veldig fornøyd med bokklubben nye bøker og den norske bokklubben, enkelt å bestille/avbestille, og de har et stort utvalg bøker i nettbutikken, ofte til bra priser. Har faktisk fått enkelte bøker gratis, og nå fikk jeg gavekort på 50 kr fordi jeg meldte meg inn som nettmedlem i stedet for det vanlige bladet.. :)

Skrevet

OK, da har jeg meldt meg inn. det ble eremittkrepsene, berlinerpoplene og capote-dvd'en. og john irwing til jeg finner deg. og radio :) nå gleder jeg meg :)

Skrevet
OK, da har jeg meldt meg inn. det ble eremittkrepsene, berlinerpoplene og capote-dvd'en. og john irwing til jeg finner deg. og radio :) nå gleder jeg meg :)

Kos deg med lesingen da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...