Gjest Yoghurt Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Til jul fikk jeg et gavekort på en ansiktsbehandling på 60 min og nå er jeg veldig nysjerrig på hva dette i det hele tatt ER..
Wonders Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Regner med du kan velge fra en meny da... Det starter ofte med rens, damp, rens, peeling osv helt til slutt får du massasje i nakke , hodebunn skuldre og hender...kommer ann på hvor dedikerte de er der gitt. OHHH så digg, noen må like deg veldig godt når du får en slik gave gitt. Les litt her om det du kan tenke deg... http://www.gjovikspa.no/info/index.html#hud (googla litt og fant litt )
Gjest Shayla Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Gavekortet du fikk tilhører jo sikkert en fast salong, så du kan jo sjekke på nettet om de har en hjemmeside så står det sikkert hva den innebærer. Men uansett er det utrolig behagelig, så kos deg:)
Gjest Tanita Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Det er ikke alltid det inkluderer massasje, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå