Gå til innhold

Hvor kjøper dere veskene deres?

Anbefalte innlegg

Gjest Nattblomst
Skrevet (endret)

Har et kjøpesentergavekort på kr 1500,- å bruke opp det nærmeste året, og lurer på å kjøpe meg en veske for noe av beløpet.

Hvor kjøper dere veskene deres, dere som er i begynnelsen av 20-åra?

Hva slags vesker kjøper dere?

Jeg vil ikke ha flere "safe" svarte, har nok av dem.

Vil heller ikke ha stoffvesker (ala H&M ungdomsavd.)

Endret av Miss Foxy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns de pleier å ha fine vesker på Morris og Wedins... Er ikke så dyrt heller. Friis vesker er jo også fine da, men etter noen erfaringer har jeg funnet ut at det er veldig dårlig kvalitet for pengene! :overrasket:

Skrevet

Jeg er i midten av 20-åra, men jeg svarer likevel. :sjenert:

Jeg kjøpte ei kjempefin veske på Benetton (i Spania), og jeg ble overrasket over hvor mange fine vesker de har. Og de har god kvalitet også. Jeg har brukt min hver dag siden i sommer, og ikke en skramme.

Så mitt tips er at du tar deg en tur på Benetton. :tommelsmil:

Skrevet

Favorittveska for tiden er ei brun skinn-look-alike veske jeg kjøpte på Lindex i fjor vinter. Syns ofte kles- og skobutikker har minst like mye fine vesker som veskebutikkene har.

Oida, er ikke i starten av 20-årene jeg heller, men føler meg som jeg er det ;)

Skrevet

*lister meg inn, setter fra meg gåstolen og hiver etter pusten*

Jeg er snart 40, og er frekk nok til å svare..............

Veskene mine kjøpes utelukkende i de litt mer spesielle kles- og skobutikker. Der finner jeg spesielle vesker med god kvalitet.

Personlig så kan jeg ikke fordra disse masseproduserte veskene som man finner på Lindex, HM, Wedins etc. Friis Company har jeg mistet totalt sansen for. ALLE har dem jo.

*henter gåstolen og tusler ut igjen*

Gjest bamsemums
Skrevet

Jeg er helt i begynelsen av 20årene, og kjøper meste av veskene mine hos Morris og Wedines. Er veeeldig glad i DKNY veskene.... ;)

Skrevet (endret)

Jeg er også veldig glad i DKNY vesker, men liker ikke den kolleksjonen som er ute nå da. De fletta hankene synes jeg ikke noe om, de var finere de som var før, med helt enkle runde håndtak/stropper.

Endret av Rexina
Skrevet

Jeg har veskedilla og handler vesker overalt jeg, alt i fra klesbutikker til butikker som har spesialisert seg på vesker. Men det blir ofte Morris eller Accezories da (vanskelig ord..).

Har også en favorittbutikk i København, men vet ikke om de har utsalg i Norge, Aldo. Min absolutte favorittveske er kjøpt der.

Skrevet

På Accesorize og som nevnt tidligere har benetton masse kule vesker. Accesorize har jo masse kule og litt spesielle vesker. Kommer jo an på hvilket kjøpesenter du har gavekort på da:)

Skrevet

DKNY, Guess, Friis Company

Accesorize, Morris, veskebutikker, og en del på klesbutikker i Oslo, Og i København er det herlige vesker!!! Morgan har en del kule oxo.

Byporten.

Skrevet

Friis, Morris, Wedins, Bianco har noen søte, og litt som jeg finner her og der :) Kjøper også en del i utlandet

Skrevet

Noa Noa har endel fine vesker, synes jeg. Kommer selvsagt an på smak og behag, men...

Skrevet

Kjøper nesten alle veskene mine på Accessorize jeg..

Skrevet

Jeg har 2 friis vesker jeg elsker!

Har ikke sett noen andre har dem, eneste jeg vet er at butikkdama har den ene ;)

Jeg syntes mange av de veskene er veldig fine ;)

Skrevet
På Accesorize og som nevnt tidligere har benetton masse kule vesker. Accesorize har jo masse kule og litt spesielle vesker. Kommer jo an på hvilket kjøpesenter du har gavekort på da:)

Åja, der har de mye fint!

:flau:

Skrevet

Handler mye i utlandet....og har gjort en deal med emg selv at jeg kan kjøpe en veldig dyr veske i halvåret hvis jeg ikke kjøper masse billige vesker...liker vesker til 10 000 kr u see.. :legrine: . (men kjøper desverre 20 andre vesker i måneden)..har skjerpet meg.

Synes klesbutikker kan ha fine nyheter innimellom..når det feks er i skinn..

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg kjøper vesker der jeg finner det... veskebutikk, klesbutikk eller skobutikk stort sett. Kjøper aldri dyre vesker, da har jeg råd til flere og kan bytte veske etter antrekk ønske og behov. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...