Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Duchess
Skrevet

Skremmende mye som stemte på....

Kjæresten min- VÆR

Væren er et godt menneske, men egensindig. Han tenker ikke på å underordne seg, i hvert fall ikke som et hederlig medlem av en flokk. Hvis han må ha et nummer, så får det vær-så-god være nummer 1. Hans suksess beror på at han handler raskere enn alle andre, nærmere bestemt både hurtigere og freidigere. Hans elsker fare, risiko og er alltid på marsj fremover.

Han hater feighet, usikkerhet, tvil og omveier. Væren er sjeldent melodisk i sitt språk, men derimot ofte veldig tydelig, ja mange ganger altfor tydelig. Med dette skremmer han følsomme. Han liker å sjokkere, men mener ikke noe vondt med dette. Han er lett å påvirke, hvis man vet hvordan man skal ta ham. Han er egenrådig, ganske enkelt som en bukk. Hans sinne går raskt bort og når striden er over, har han også glemt den. At andre folk er uforsonlige eller legger deres sinne på is, er uforståelig for ham. Han er ikke flink til å spare, det han har liker han å bruke. Han er veldig gavmild. Han forstår seg ikke på å hamstre, og det å legge planer over lengre tid. Han lever i nåtiden og han er kun interessert i fremtiden når denne er blitt nåtid.

Han hater å vente og å være passiv, for han er den mest aktive av alle mennesker. Det finnes ting som man ikke kan forlange av ham: Hensynsfull elskverdighet eller diplomatisk taushet. Med hemmeligheter kan han ikke omgås. Blir han opphisset må han si det han tenker. Men han har utrolig god smak og han er ofte musikalsk. Hvis han blir musiker, da vil han helst bli dirigent. De fine instrumentene er selvfølgelig ikke noe for ham. Han mangler tålmodighet for noe som varer lenge. Han skyter for tidlig, han slår for hardt til. Dog er ingenting falskt eller kunstig ved ham. Han beste egenskap er motet.

Og meg som er KREPS

Krepstypen er følsom, blir lett rørt, blir lett fornærmet, og trekker seg så tilbake i sitt eget hjem. Han er ofte bekymret, og dette uten grunn. Han tror ikke at alt kan gå bra, overalt ser han fare og dobbel fare. Sitt virkelige liv lever krepsen innad, ikke utad. Han er god, vennlig, følsom og myk. På grunn av denne mykheten er han så engstelig og redd for å bli ødelagt av den tøffe omverdenen.

Godheten hans gjør ham til skriftefar, alle går til ham med det de har på hjertet og tiltror ham hemmeligheter, fordi man ganske enkelt har tillit til ham. Det er lett å komme overens med ham så lenge han blir respektert. Men det finnes ting som man ikke kan gjøre med ham. Man må ikke såre selvaktelsen hans og man må ikke være pågående mot ham.

Krepsen elsker alt som er fint, spesielt gode manerer. Han hater kulde, brutalitet og spott. Krepsen er et stemningsmenneske og kan være ekstremt humørsyk. I en omgivelse som han ikke trives i, lider krepsen psykisk. Da blir han gretten og innesluttet, men blir sittende å lide. Han drømmer mye og drømmene betyr mye for ham.

I de fleste tilfeller er krepsen spesielt sterkt knyttet til foreldrene. Krepsen liker å reise, ja veldig gjerne; men han trenger et fast holdepunkt, en trygg havn som han kan vende tilbake til. Krepsen absorberer, tærer og lider innadvendt; dette er kjennetegnene på denne ofte svært kompliserte karakteren

Artig, men samtidig en smule weird......og kanskje ikke så merksnodig at vi har det ganske turbulent til tider

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he ja min x mand var krabs og jeg syntes han var en vat pik fy undskyld mit sprog men jeg er ægte vædder og kunne ikke klare hans følsomhed og hans hurmør svingninger da han var måne syg hver gang der var fuldmåne... som jeg har sagt før så passer vædder svært dårlig med krebsen da krebsen er alt for følsom for en vædder...

i dag er jeg sammen med en jomfru og vi er veldige harmoniske sammen fylder hinandes huller *S*

Gjest Duchess
Skrevet

Æh...hvor var det jeg fant det hen...de eksemplene jeg kom med her fant jeg på finnenvenn.no mener jeg det var..

selv om de sikkert bare er kokt i sammen som andre "ukebladhoroskop", er det likevel mye som stemmer

Gjest Anonymous
Skrevet

Det vil ALLTID være mye som stemmer, fordi vi ønsker at det skal stemme.

Men noe av det viktigste i astrologien er ascendanten uansett!!!!!!!!!!!!! :enig_animasjon:

Ikke soltegnet med andre ord.

Men bare ØNSK videre, værsågod, mange som har behov for det!

Gjest Duchess
Skrevet

Haha morroklumpen, tror du jeg ØNSKER at stjernetegnene våre er en dårlig match ?

:o

Skrevet

Hemmm, syntes ikke det stemte noe særlig på meg jeg. Jeg tror (håper) da ikke jeg er slik som beskrevet i tegnet der :o

• 5 år senere...
Gjest Gjest_Tussa_*
Skrevet

Væren....Gavmild???????????? Wow. Har vært sammen med en vær-mann i litt over 2 år nå og det må vel være den mest gjerrige mannen jeg har vært borte i. ;) jeg er selvfølgelig glad i ham etc. men makan til gjerrig knark. Har ikke fått så mye som en liten kvist .. he he. Trodde ikke det var mulig å være så knark jeg .

Ja ja, heldig du som har kapret en gavmild en da, for resten er jo bra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...