Miracl3 Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 (endret) og hva har du handlet, og hvor? Jeg har ikke handlet.....enda Endret 28. desember 2006 av Miracl3
Rexina Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Jeg handlet Euphoria-settet fra Calvin Klein på 25% salg på Cubus. Det har jeg hatt lyst på en stund nå. Det inneholdt 30 ml EdT og 200 ml Bodylotion. Veldig fornøyd
Mini_me Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Har handlet gensre på wow til datter... ...ellers tenkte jeg meg på salg i morgen kveld
Gjest Fliss Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Jeg venter til slutten av måneden eller neste måned - elsker nemlig å gjøre skikkelige varp - da får jeg dyre, flotte klær og støvletter med inntil 70% avslag
Gjest Nattblomst Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 (endret) Har ikke vært på salg enda- men skal, og gleder meg! Har gavekort og litt cash øremerket shopping. Hvilke butikker raider dere når det er salg? Noe spesielt dere ser etter? Kunne tenke meg å bli litt mer spesialisert der, gjøre noen kupp... Ikke bare sirkle rundt 50%-stativet på H&M, for der finner jeg jo aldri noe fint likevel. Endret 28. desember 2006 av Miss Foxy
Miracl3 Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2006 (endret) Hvilke butikker raider dere når det er salg? Noe spesielt dere ser etter? Kunne tenke meg å bli litt mer spesialisert der, gjøre noen kupp... Ikke bare sirkle rundt 50%-stativet på H&M, for der finner jeg jo aldri noe fint likevel. ← Jeg har planer om å raide Oasis, Coast, Bianco og Tatler (når salget kommer der). Venter gjerne til det blir litt mer enn 50 % avslag. Som oftes vet jeg hva som befinner seg i butikkene og har plukket ut noe jeg ser etter på forhånd. Jeg liker å kjøpe klassiske plagg på salg, gjerne litt dyre ting som jeg kan ha i mange år. Er selvsagt også innom H&M, og finner noen basisplagg. Typiske trend ting kjøper jeg alltid på H&M eller andre kjedebutikker. Jeg håper LV-butikken får salg Foreløpig ser det mest ut til at det er penklær som kjoler og festtopper som er nedsatt Lykke til jakt sessongen alle sammen Endret 28. desember 2006 av Miracl3
lillesky Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 Hvor lenge er det salg? Ut januar også?
Gjest Miss_alexandria Skrevet 28. desember 2006 #8 Skrevet 28. desember 2006 Jeg kjøpte ett par sko på salg i går, men det var pga de nye skoene jeg gikk med var så vonde og jeg hadde sååå vondt under bena etter å ha gått med høyhelte sko i mange dager, at nå klarte jeg nesten ikke å gå ett skritt til. I følge noen par butikk damer starter ikke salget for fullt før 15 januar her i Bergen...
Gjest Fjellsippa Skrevet 28. desember 2006 #9 Skrevet 28. desember 2006 Jeg har handlet på B-young og Popin i dag til 50 % rabatt. B-young hadde 50 % på hele butikken, men kun i romjula. Vet ikke om alle B-young butikkene har det samme. Jeg bor ikke i Oslo. På B-young kjøpte jeg bukse og jakke i brunt (samme stoff). En grå genser og blå jeans. På Popin ble det to topper uten arm, en blå tynn genser med lang arm (ikke på salg), en sort ribbestrikket genser med lang arm, en grå og blåstripet tynn genser med lang arm, sorte ankelsokker, Pilgrimsmykke og øredobber (også til halv pris), og mørk brunt belte (halv pris). Betalte ca. 1500 kr. for alt, og sparte ca 1400 i forhold til full pris. Trengte alt, så jeg må si meg fornøyd med dagen .
Pauline Skrevet 28. desember 2006 #10 Skrevet 28. desember 2006 Har handlet gensre på wow til datter... ...ellers tenkte jeg meg på salg i morgen kveld ← Me too
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå