Gå til innhold

Noen som har boka til Gry....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bestillt den, og kanskje har fått den allerede????

Hva synes dere???

Nå har jeg også bestillt min, men jeg tenkte jeg skulle høre hva dere andre synes....

Gleder meg til å få min!!!

*klem*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har fått den enda????

Jeg har ikke fått den enda heller - men "løper" til postkassa hver dag for å se etter....

*klem*

Skrevet

Jeg har bestilt den, og fikk mail i går om at den er underveis.

Jepp, måtte se den jeg også :wink:

Skrevet

Hva har denne boken som andre brylupsbøker ikke har?

Jeg blir jo litt nysgjerrig da, og vurderer kanskje å kjøpe den selv...

Skrevet

Jeg har bestilt boka - og fått den. Og joda, boka er fin, den - men helt ærlig hadde jeg håpet på "det lille ekstra" til den forholdsvis høye prisen. :lol: Jeg synes liksom jeg har lest det meste før, både i bryllupsblader og på nettet. Litt nytt var det jo, og jeg likte det at det er plass til å skrive inn egne erfaringer/minner og lime inn bilder osv. Dessuten ser den lekker ut. :P Men altså - superfornøyd er jeg ikke... (Sorry, Gry!! :oops: )

Skrevet

Jeg har akkurat bestilt boken selv (men ikke fått den ennå), mest av nysgjerrighet. Siden jeg allerede har giftet meg har jeg ikke så mye bruk for boken egentlig, men jeg synes det er en hyggelig måte å støtte Gry på. Dessuten er jeg veldig spent på hvordan den er sammenliknet med en bryllupsbok vi kjøpte før vårt bryllup.

Skrevet

OK.

Men hvordan er den for våre "kommende" å lese da????

De har jo (mest sansynlig) ikke surfet så mye rundt på nettet etter informasjon som vi har.... :roll:

Gleder meg til å få den jeg, i allefall... Da skal Bananmannen få lese litt han også, så han får litt "kunskaper" :hoho:

(Og det er jo hyggelig å støtte Gry også)

*klem*

Skrevet

Fikk nesten litt dårlig samvittighet etter det forrige innlegget mitt, jeg. :oops: Jeg tror faktisk at grunnen til at jeg ble litt skuffa over boka, var at jeg hadde skyhøye forventninger. Skulle kose meg skikkelig med bryllupsstoff den kvelden jeg hadde hentet boka - og vips, så hadde jeg lest den ut!

Jeg tror min blivende mann likte best å se hvor mye jeg gledet meg over boka (både før jeg åpnet pakken og mens jeg leste). :blunke: Men jeg er sikker på at han kommer til å lese den og plukke opp et tips eller ti selv. Han har faktisk sett gjennom bryllupsbladene mine også, så han er ikke noe mindre engasjert enn meg. :ler:

Det er moro å støtte Gry, ja. Og for all del: Jeg angrer ikke på at jeg kjøpte boka! Den kommer til å bli ei fin minnebok! :D

Gjest Millamin
Skrevet

Hei !

Jeg har også kjøpt den , men ble ikke så veldig imponert. Savnet også det lille ekstra.

Det var ikke mye nytt, nesten en kopi av Bryllupsmagasinet og andre ting jeg har lest og sett.

Hadde håpet på litt flere forskjellige ideer som f.eks bordkort , invitasjoner , underholdning etc.

Men for de som ikke har kjøpt magasinet og starter med den boken blir sikkert fornøyde.

Håper ikke du tar det ille opp , Gry. Boka er absolutt noe å bygge videre på!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har også kjøpt boken. Ble skuffet, fordi jeg leste den ut på en time. Jeg fikk få idéer, synes jeg. Hadde forventet mye mer!

Skrevet

Jeg tittet igjennom boka i bokhandelen, og bestemte meg for ikke å kjøpe den. Rett og slett fordi jeg har brukt for mange timer her inne *ler*

En slik bok kan jo ikke klare å nå over alt det vi har pratet om og diskutert her, et slikt forum som dette der man kan stille konkrete spørsmål og få svar blir noe annet enn det å lese i en bok som er skrevet for å nå ut til "alle og enhver". Derfor følte jeg at jeg ikke trengte denne boken lenger. Men om jeg hadde fått/kjøpt den rett etter at vi bestemte oss for å gifte oss, ja da tror jeg at jeg ville elsket den og syntes at den var helt fantastisk. Den dekker jo faktisk det aller meste når det gjelder bryllup og planlegging, men ett sted må det jo stoppe. Alle vil og må jo gjøre sitt bryllup til noe personlig ut i fra hvordan man selv er, man kan da ikke regne med å få kjøpe en fiks ferdig oppskrift på det hele.

Så derfor:

Jeg anbefaler boken til alle som ikke har kommet igang med planlegging ennå, som en "starthjelp"

Skrevet

Jeg fikk boka i posten i dag, og jeg synes den er kjempefin!!!!

Synes det er flott å få samlet "alt" i en bok.

Kjempekjekkt også med de små "rammene" med fakta - veldig gøyale!!!!

Nå gjenstår det bare å få Bananmannen til å lese/se i boka også, så skal jeg komme med hans synspunkter etterhvert også.....

*klem*

Skrevet

Nå har jeg også fått boken, og lest den ut. Jeg sitter igjen med et inntrykk av at dette er en veldig fin og godt gjennomarbeidet bok, men allikevel synes jeg ikke dette er en bok man absolutt må ha i forbindelse med bryllupsplanleggingen.

Jeg tror boken er flott om man skal sette i gang med planleggingen uten å vite noe særlig om bryllup, men for de som f.eks er en del her inne på KG, tror jeg boken er ganske bortkastet.

Det var flotte bilder i boken, noe som gjør den ekstra fin. Men desverre synes jeg det er kjedelig at det ikke er noen ”normale” bilder fra ”normale” norske bryllup der. Dessuten savner også jeg dette med ideer i boken.

Det siste jeg synes var litt dumt var formatet på boken, for spiralinnbindingen gjorde det slik at jeg nesten ikke fikk bladd i boken uten å rive i stykker sidene innerst. (Mulig jeg var uheldig med eksemplaret.)

Sett under et synes jeg gry har gjort en veldig god jobb, og grunnen til at jeg kanskje er litt skuffet er fordi jeg hadde skyhøye forventninger og også vet hvor mye bryllupsinformasjon som finnes her inne på KG.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte boken for noen dager siden, og den er grunnen til at jeg fant Kvinneguiden!

Synes boken var kjempebra! Men så har jeg jo ikke vært her inne før da, her er det jo masse informasjon. Det finnes jo mange som ikke har Internett også da, som liker å kikke i bøker.

Spiralinnbindingen dro opp standarden synes jeg! Det ville da være ganske vanskelig å skrive og lime inn bilder i boken om det ikke hadde vært for denne. Vet dessuten fra før av at slik innbinding fordyrer produktene, så dette har nok vært nøye gjennomtenkt.

Nå ja, jeg er i alle fall kjempefornøyd, og fikk masse tips!

Men disse finnes sikkert her inne også, jeg har ikke rukket å kikke så mye enda.

Men til alle nybegynnere, slik som meg, løp og kjøp :-)

Skrevet

Jeg bare lurer på en ting.

Blir du ikke lei av bryllupsprat og bryllupsbøker augustbrud 02?

Dette er ikke ment som kritikk, men skal snart gifte meg selv og har vært inne her å kikket i flere måneder. Begynner å kjenne at det er på tide med bryllupet , og kommer nok ikke til å orke å kikke på bryllupssidene etter jeg er gift. Og du har vært gift et halvt år!

(nok en gang ikke ta det som kritikk, for du bidrar sikkert veldig mye til de "ferske" her)

Skrevet

Blir du ikke lei av bryllupsprat og bryllupsbøker augustbrud 02?

Neida, jeg blir faktisk ikke lei. Det hører med til historien at jeg absolutt ikke er så aktiv her lenger og at jeg skriver kun innlegg innimellom og der jeg føler at jeg har noe å bidra med. Synes bare det er kjempehyggelig å kanskje kunne hjelpe andre med ideer eller erfaringer fra tiden vi selv planla bryllupet. Da jeg giftet meg og var mest aktiv inne på KG savnet jeg nemlig at folk som allerede hadde giftet seg fortsatte å være her inne…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...