Gjest Valiant Thor Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Egentlig et kjedelig spørsmål...Men det går som følger hvor i verden har dere slektinger her inne ? av de landene jeg vet så har jeg i...Skotland og Canada mens det er mulig jeg har slekt i USA men det er ikke sikkert.
Gjest Vidvandre Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 De jeg faktisk kjenner og har hilst på er fra Sverige og Canada. Samtidig har jeg nok en del fjern slekt i USA (hvem har ikke det med den masseutvandringen ) og Danmark. Dette er bare inngifta og innvandra, både slekta mi på mor og fars side er temmelig heilnorske.
mysan Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Jeg vet om slekt på Hawaii som vi har hatt litt kontakt med de siste årene. Ellers i verden vet jeg ikke om det er noen.
Gjest niomi Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Spørs jo hvor langt ut man skal gå, da... På mammas side er vi norske, men de kom fra Sverige for 5 generasjoner siden, eller noe slikt... På pappas side er det tater i blodet, så gudene vet hvor de er fra... Men regner man tre generasjoner bakover, er alle i Norge, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå