Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2003 #1 Del Skrevet 11. februar 2003 Hvor får man kjøpt slikte store flotte hjerteballonger som kan fylles med helium, og hvor får man tak i helium? Jeg har så lyst til å pynte med dette i min venninnes bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 11. februar 2003 #2 Del Skrevet 11. februar 2003 Prøv her: http://www.ballongbutikken.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 11. februar 2003 #3 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg ville ha sjekket med "The Baloon Company" som du lett finner på "Gule Sider". De holder til i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anede Skrevet 14. februar 2003 #4 Del Skrevet 14. februar 2003 Men... hvor får en tak i helium ???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 14. februar 2003 #5 Del Skrevet 14. februar 2003 Men... hvor får en tak i helium ???? Her får du leie heliumtanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå