2små Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Jeg har kjøpt kuldekremer til mine 2 små, og lurer på hvor ofte de bør smøres og hvor kaldt det skal være ute før jeg bør smøre dem. Er det slik at den bør smøres på ca 30 min før de skal ut? Minste jenta sikkler en del, så der må jeg vel smøre desto oftere.
reiseglad Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Den sitter nokså godt på, jeg smurte mine små bare før dem skulle ut, og kun en gang. De er vel ikke ute så mange timene? Jeg mener, det blir ikke på samme måte som solkrem, hvor ungene er ute i sola "hele dagen"? Kinnene og nesetippen er viktigst, så litt sikkel skulle ikke gjøre noe....
Thomasine Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 ...har dere kulde...? Så heldige dere er... Vi har 6 grader og regn... Ellers brukte vi aldri kuldekrem hvis det ikke var nødvendig, dvs. ved flere kuldegrader. Greit at de vender seg til litt kulde også... Vi smurte hele ansiktet. ...og like før vi gikk ut. Aldri hatt noen forfrysninger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå