Lucky? Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Nå er det soverommets tur til å få litt maling... Vil ha det lyst da....noen som vet om en lun og fin lysfarge??
linky Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Vi har eggehvitt på soverommet, og er storfornøyd med det.
Gjest Tanita Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Vi har hvitt, og et "rose-lys" - et lys med oransje-rosa dus farve som gir et litt rosa/oransje-lys i rommet som gir en litt lunere stemning i vintermånedene.
Gjest -eline- Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Jeg ønsker et litt mørkere soverom enn resten av huset (som er malt i eggehvit), så vi kommer til male i 1140 Sand fra Jotun. Har prøvemalt den på en vegg og jeg synes det er en kjempefin farge. Passer også godt sammen med eggehvit som vi har på alle karmer og lister.
Gjest Gjesta Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 (endret) Lys blå på soverom. (Mener den het Risør...) Liker også lys lime og har lyst til å ha det på et av gjesterommene ... Skrivefeil Endret 27. desember 2006 av jente 26
Cata Skrevet 27. desember 2006 #6 Skrevet 27. desember 2006 Lys gul? Mener ikke sitrongul altså, men en litt dus gulfarge. Har det selv, og er veldig fornøyd. Rommet er nordvendt, men den fargen jeg har så virker det kjølig om sommeren og lunt om vinteren.
minsin Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 Den 1140 sand så nesten ut som den jeg har. For meg er det viktig at fargen på soverommet er lys når det er lyst og mørk når det er mørkt. Og den fargen jeg har er ypperlig, selvfølgelig Kan ikke fordra å fortsatt se farven for meg når jeg har lukket øynene, det er så forstyrrende.
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 28. desember 2006 #8 Skrevet 28. desember 2006 En bekjent har målt 3av veggene i caffe latte. eller sand (husker ikke helt hvilken) å så har de malt den 4veggen i sjokolade å det ble utrolig fint... Den veggen som er sjokolade er den som er bak hodeenden av sengen..
Kantalopa Skrevet 29. desember 2006 #10 Skrevet 29. desember 2006 Nå er det soverommets tur til å få litt maling... Vil ha det lyst da....noen som vet om en lun og fin lysfarge?? ← Hvit Narciss er en lun og delikat farge synes jeg, "pikeværelset" mitt er malt i det.
Lucky? Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 30. desember 2006 Takk for mange gode forslag ja....ikke bestemt meg helt enda da. Ser nemmlig ut til at jeg tok litt godt i med maling til kjøkkenet og den er jo ikke byttbar... Kjøkkenet er elfenben, så tenkte kanskje ta med det jeg har igjen med maling og få de til å trylle den til en annen fin lys farge
Lucky? Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 4. januar 2007 Det ble fargen Sand og jeg er foreløpig strålende fornøyd
Gjest Katzy Skrevet 14. april 2008 #13 Skrevet 14. april 2008 Lys gul? Mener ikke sitrongul altså, men en litt dus gulfarge. Har det selv, og er veldig fornøyd. Rommet er nordvendt, men den fargen jeg har så virker det kjølig om sommeren og lunt om vinteren. Husker du hva koden på denne fargen er?
Silvert Skrevet 14. april 2008 #14 Skrevet 14. april 2008 Lys gul? Mener ikke sitrongul altså, men en litt dus gulfarge. Har det selv, og er veldig fornøyd. Rommet er nordvendt, men den fargen jeg har så virker det kjølig om sommeren og lunt om vinteren. Jeg har også planer om ett lyst gult soverom. Noe a`la kremgult. Har en 3 år ny leilighet der det ble satt opp ferdigmalte huntonittpanel i fransk grå. Dermed har jeg og alle mine naboer våre soverom og ganger i samme farge... Kjempespennende! Byggfirmaet må ha fått temmelig god pris på dem når de kjøpte inn så mange kvadrat....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå