Gå til innhold

Jeg savner lysfontenen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er dere som pleide å være på Lysfontenen?

Har dere noe bra diskusjonsforum å anbefale?

Her skjer det mye og man kan få svar på det meste - men skikkelig gode diskusjoner er det sjeldent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er lysfontenen?

Det VAR et diskusjonsforum m.m.

Skrevet

Jeg har ikke funnet noen god erstatning. Virker som om veldig mange starte blogger i stede.

Skrevet
Jeg har ikke funnet noen god erstatning. Virker som om veldig mange starte blogger i stede.

Bloggebasillen har ikke jeg blitt bitt av - men nå var jeg ingen dagbokskriver heller.

Skrevet
Bloggebasillen har ikke jeg blitt bitt av - men nå var jeg ingen dagbokskriver heller.

Nei samme her, jeg klarer ikke å følge opp hverken en blogg eller en dagbok. Føler ikke at det gir meg noe å skrive, og kan ikke tenke meg at det gir andre noe å lese :ler:.

Skrevet
Nei samme her, jeg klarer ikke å følge opp hverken en blogg eller en dagbok. Føler ikke at det gir meg noe å skrive, og kan ikke tenke meg at det gir andre noe å lese :ler:.

Det blir jo mye enveis-kommunikasjon selv om man vel kan kommentere innlegg.

Så var det jo litt hyggelig små-pludring innimellom de gode diskusjonene.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Kan du ikke starte noen diskusjoner da, punkyB?

Skrevet
Kan du ikke starte noen diskusjoner da, punkyB?

Jeg prøver jeg - senest i går men det blir liksom ikke den helt store diskusjonen av det.

Nå kan det jo rett og slett være at de temaene jeg prøver meg på ikke fenger, men mitt generelle inntrykk er vel at det er lite generell diskusjon om aktuelle tema her.

• 2 år senere...
Gjest Patti Labella
Skrevet

Går ikke ann å starte lf diskusjoner her. Det var et helt annet utgangspunkt på lf i forhold til massen. Må si meg enig i at det er stor forskjell på blogger og diskusjonsfora. Blogg går mer på enveiskommuniasjone, mens diskusjonsfora er jo selve utgangspunktet for dialog.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...