Gjest Tanita Skrevet 27. desember 2006 #21 Skrevet 27. desember 2006 Det er iallefall verdt pengene å unne seg en time til hudpleier.
Saeria Skrevet 27. desember 2006 #22 Skrevet 27. desember 2006 Sånn er det jeg har. ← Sånne små har jeg og. De har plutselig bare dukket opp. For min del er det på magen. Noen måter å fjerne de på?
kitekatt Skrevet 27. desember 2006 #23 Skrevet 27. desember 2006 Sånne små har jeg og. De har plutselig bare dukket opp. For min del er det på magen. Noen måter å fjerne de på? ← jeg fikk plutselig også en sånn på magen, men den ble borte igjen. en venninne har på leggene, flere stykkerf og de har vært der i ihvertfall 10 år...
lillesky Skrevet 27. desember 2006 #25 Skrevet 27. desember 2006 Jeg har bare ordnet opp i dem selv jeg ← Jeg har også tatt et par slike selv, og vet om ei som tar dem med skalpell. Men jeg tør ikke å herje med huden under øynene selv (har nemlig også en sånn millie-greie under øyet).
Arwen Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #26 Skrevet 27. desember 2006 Jeg har også tatt et par slike selv, og vet om ei som tar dem med skalpell. Men jeg tør ikke å herje med huden under øynene selv (har nemlig også en sånn millie-greie under øyet). ← Vi kan gå å fjerne sammen
Montezuma Skrevet 31. desember 2006 #27 Skrevet 31. desember 2006 ts: Unnskyld at jeg kupper tråden din, men har et spørsmål til Tanita... Jeg var mye ute i sprengkulda som barn, og har i ettertid fått noen sprengte blodkar i ansiktet. En på den tynne huden under øyet og en ved neserota. Kan dette fjernes hos hudpleier? Hvor mye koster det i såfall? Og har du en hudpleier i Oslo å anbefale? ← En smal sak å fjerne med laser eller IPL! Laser kan også fungere på "nuppen" dere snakker om, være seg xantelasma eller bare en talgopphopning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå