Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
:) Det er iallefall verdt pengene å unne seg en time til hudpleier.
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sånn er det jeg har.

Sånne små har jeg og. De har plutselig bare dukket opp. For min del er det på magen. Noen måter å fjerne de på?

Skrevet
Sånne små har jeg og. De har plutselig bare dukket opp. For min del er det på magen. Noen måter å fjerne de på?

jeg fikk plutselig også en sånn på magen, men den ble borte igjen. en venninne har på leggene, flere stykkerf og de har vært der i ihvertfall 10 år...

Skrevet
Jeg har bare ordnet opp i dem selv jeg :sjenert:

Jeg har også tatt et par slike selv, og vet om ei som tar dem med skalpell. Men jeg tør ikke å herje med huden under øynene selv (har nemlig også en sånn millie-greie under øyet).
Skrevet
Jeg har også tatt et par slike selv, og vet om ei som tar dem med skalpell. Men jeg tør ikke å herje med huden under øynene selv (har nemlig også en sånn millie-greie under øyet).

Vi kan gå å fjerne sammen :)

Skrevet
ts: Unnskyld at jeg kupper tråden din, men har et spørsmål til Tanita...

Jeg var mye ute i sprengkulda som barn, og har i ettertid fått noen sprengte blodkar i ansiktet. En på den tynne huden under øyet og en ved neserota. Kan dette fjernes hos hudpleier? Hvor mye koster det i såfall? Og har du en hudpleier i Oslo å anbefale?

En smal sak å fjerne med laser eller IPL!

Laser kan også fungere på "nuppen" dere snakker om, være seg xantelasma eller bare en talgopphopning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...