Anie Skrevet 11. februar 2003 #1 Skrevet 11. februar 2003 Hei... Var det idag du hadde bursdag I såfall gratulerer så mye med dagen enda en gang Håper du får en kjempefin dag......... Du gjemmer vel et lite kakestykke til meg
Medinilla Magnifica Skrevet 11. februar 2003 #2 Skrevet 11. februar 2003 Gratulerer med dagen! Håper du får det hyggelig.
Usikker Skrevet 11. februar 2003 #6 Skrevet 11. februar 2003 Hva???? Har jeg bursdag idag? Det visste jeg ikke.......det ville i så fall være første gangen i historien at jeg har bursdag 11. februar da...... men - pytt - går sikkert an å prøve det en gang og........ men ellers takker jeg så mye - selv om det ikke er idag da - men det er denne uka altså.........åsså blir det ingen feiring. Feirer annet hvert år jeg nå - er blitt så gammal!
Anie Skrevet 11. februar 2003 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2003 :oops: :oops: Sorry da usikker......... tenkte bare jeg skulle være snill og prøve å huske på bursdagen din jeg.... men... :oops: Vel... jeg får vel skylde på all den vinen jeg hadde fått i meg sist vi snakket :oops:
@lfa Skrevet 11. februar 2003 #9 Skrevet 11. februar 2003 Jaja, grattis med den kommende bursdagen, da!!!
Usikker Skrevet 11. februar 2003 #10 Skrevet 11. februar 2003 Anie - ikke noe å være flau over det da.......... du husket da både riktig uke og måned........æ'kke værst det da! Tusen takk Anie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå