Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca en uke siden var jeg på en fest der jeg kommer i fra og har vokst opp. Alt var virkelig kjempekoselig, mange gamle kjente som jeg har gått på barneskolen, ungdomskolen og videregående med. Min gode venn igjennom mange år var også der, men pga noe som jeg ikke vil nevne her så kan vi ikke ha så mye kontakt lenger, dessverre... Noe som er litt vondt, for vi går så godt sammen..

I går var føste gangen vi har pratet godt sammen på over 2 år.. Det føltes så riktig og godt! Det var også litt skummelt, fordi vi alltid har hatt noe i luften, uten at det har skjedd det store ut av det, det har liksom aldri passet før (men litt klining har det jo blitt opp igjennom årene) Vi har delt så masse, gjennom hele oppveksten, og vi mener begge vi har noe spesielt sammen, bare oss to.. Ved hver eneste lille berøring så pirrer det i hele kroppen.. Jeg hadde bare så lyst til å klemme og holde han under hele festen..

Og han sa så utrolig mye flott til meg: bla at jeg er den flotteste dama han har møtt, og at hver gang han ser meg så blir han litt forelsket på nytt osv.. Det skjedde jo ingenting, utenom mange gode og lange klemmer.. Men jeg vet at vi begge hadde lyst på mer, for det er en sånn spenning der- noe som ikke har fått utløst seg ordentliog ennå, som ligger og "dirrer" bak fasaden.. Og den får ikke gjort det heller fordi jeg har kjærste.. Men jeg begynner å bli litt usikker nå, etter denne kvelden- jeg var ikke noe særlig full heller, så jeg visste jo hva jeg følte og gjorde..

Da jeg kom hjem så måtte jeg bare sende han en melding- jeg klarte ikke holde igjen følelsene, han bare måtte få vite det (mulig han har følt det på meg, men fikk ikke fram et ord nesten i går angående følelsene vi har for hverandre) Jeg skrev at han alltid kommer til å ha en spesiell plass i mitt hjertet, uansett hva som skjer. Og at jeg er veldig glad i han! Og da skrev han tilbake og sa at han ble glad av å høre det, men samtidig trist, for han vet at vi ikke kan være sammen fordi jeg har kjæreste. Også sa han at hjertet hans forteller alltid sannheten, og han sa for første gang til meg i går på melding at han elsket meg litt fortsatt! Og da ble jeg satt ut, for jeg har aldri visst at han har elsket meg!

Er lei meg nå :tristbla: Vet ikke hvorfor jeg skriver inn her nå, men måte bare få det ut.. Det som bekymrer meg er at han egentlig er kjent for å være en player, men det har liksom alltid vært noe mellom oss, men får ikke gjort noe med det, jeg har en god kjærste som jeg elsker, jeg tror ikke jeg elsker han gamle vennen min, men det hadde vært så herlig å ligge inntil kroppen hans en gang... Jeg tror det hadde vært så riktig på en måte.. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, jente, du har type. Det er faktisk det du skal fokusere på. Ikke et blaff fra fortiden. Eller hadde du syntes det hadde vært greit om typen din hadde valgt å "ligge inntil" ei fra hans fortid ei natt, bare fordi han hadde så lyst..?

Skrevet

Det høres perfekt ut men ja, du har kjæreste. Ingen kan få 2 stykker og alle som har prøvd har funnet ut akkurat det. Er dere ment for hverandre så er du ikke ment for han andre du faktisk er sammen med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...