Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke rouge, foundation, parfyme, øyenskygge eller mascara.

Men er det noe annet ok innen

feks

lebestift. Nøytral leppetone godt med fukt som ikke tørrer ut, men likevel ikke er som gloss.

Tenkte ysl touche eclait men de var utsolgt for toeren... noe som er like bra? Altså ikke concealer men til bruk under øynene..

Beste solpudder til lys hud? Bruker nå chanel sitt og er rimelig fornøyd med det, men er det noe som er enda finere?

Noe annet dere ikke kan "leve" uten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solpudderet fra Guerlain er veldig bra. Det finnes i en svak tone som er fin for de med ikke så lys hud. den gir glød og blir jevn og fin.

Det finnes jo mange penner som dekker ringer under øynene for tiden. det er bare å spørre i parfymeriet. Du kan jo for eksempel teste Dior Skinflash, som skal være i samme gate som Touche Eclat.

Skrevet

lebestift. Nøytral leppetone godt med fukt som ikke tørrer ut, men likevel ikke er som gloss.

]

Prøv Chanel Aqualumiere dersom den eksisterer ennå. Grov pris(synes jeg da), men fine farger, masse fuktighet og en mellomting mellom leppestift og gloss.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg hadde kjøpt favoritt-kremen min, eventuelt en øyenkrem fra Helena Rubinstein som jeg hittil bare har hatt i prøver.

Skrevet
Ikke rouge, foundation, parfyme, øyenskygge eller mascara.

Men er det noe annet ok innen

feks

Tenkte ysl touche eclait men de var utsolgt for toeren... noe som er like bra? Altså ikke concealer men til bruk under øynene..

Beste solpudder til lys hud? Bruker nå chanel sitt og er rimelig fornøyd med det, men er det noe som er enda finere?

Noe annet dere ikke kan "leve" uten?

Clinique har mange fine nøytrale leppestifter.

De beste solpudderet jeg har brukt og kommer til å fortsette med, er Guerlain sitt teracotta-pudder, og jeg har veldig lys hud. Anbefales.

Ellers har Versace masse fint, og Gucci Envy Me bodylotion er helt nydelig. :) Det er så utrolig masse fint som er så bra.

Skrevet

Du kan jo kjøpe litt forskjellig stæsj du kommer til å gå tom for en eller annen gang, eller ting du kan gi i gaver til andre senere.?

Skrevet

Jeg har også fått gavekort og har lyst til å prøve en av oljene til Decleor.

Skrevet
Jeg har også fått gavekort og har lyst til å prøve en av oljene til Decleor.

Decleor selges vel ikke i parfymerier, men hos hudpleier. Eller?..;) Ble litt usikker nå.

Skrevet
Decleor selges vel ikke i parfymerier, men hos hudpleier. Eller?..;) Ble litt usikker nå.

Mest på hudpleiesalonger, men også på enkelte parfymeri som har hudpleiere der.

Skrevet

Der jeg har fått gavekortet har de også hudpleiesalong, så de selger Decleor.

Skrevet
Der jeg har fått gavekortet har de også hudpleiesalong, så de selger Decleor.

aha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...