abelille Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Jeg er på flyttefot, på nyåret flytter jeg nært Strømmen i Lørenskog. Driver å kikker litt på treningssenter i området, men det eneste jeg kan finne er sats. Er det bare de som har treningssenter der? Hvor trener dere andre som bor (dersom det er noe her) i området? Skulle jeg beskrive drømmetreningssenteret mitt, har det svømmebasseng, er medlem av ntf (norsk treningssenterforbund) og har en god timeplan både på dag- og kveldstid. Gjerne skal de ha litt av de "nyere" treningsformene som f.eks. pilates, yoga og skanetix. Siden det også er barn på gang, hadde det vært greit om det var mor/barn-trening og/eller barnepass. Finnes det noe slikt senter i Lørenskog? Sliter også litt med å finne svømmehaller i Lørenskog. Hvor svømmer dere som bor i Lørenskog? Så vidt jeg kan se er det bare Kjenn folkebad som har åpent for tiden?
Gjest Skya Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Du har Condis også, men jeg vet lite om stedet, det ligger i Solheimsveien, rett ved McDonalds. Men tror ikke det er svømmebasseng der. Men de har flatskjermer foran tredemøllene iallefall. Trente på Sats jeg, for med 3 sentre i området så hadde man gode muligheter til å få trent de saltimene man ønsket når man ville det. Du har også svømmehall ved Sandbekkhallen, men vet ikke om de har åpent lenger, lenge siden jeg har vært der.
turtlelove Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Hvis du har bil så vil jeg anbefale Nautilus på Furuset. Tar ikke mange minuttene å kjøre fra Lørenskog. Der har de treningssenter og svømmehall, og å trene der er billig. www.nautilusgym.no Trener selv der og er fornøyd fordi det er så billig, og å ha fri tilgang til svømmehall er deilig!
Gjest Marie81 Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 I Lillestrøm er det Lillestrøm spinning-og treningssenter, ikke så stort, men veldig hyggelig miljø. De blir en underavdeling av Avancia nå ved nyttår (www.avancia.as). Forøvrig ligger det et stort Avancia-senter på Skedsmokorset som har et veldig bredt tilbud (se samme internett-adr. som over). Jeg svømmer på Kjenn.
Navnløs Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 I Lillestrøm er det Lillestrøm spinning-og treningssenter, ikke så stort, men veldig hyggelig miljø. De blir en underavdeling av Avancia nå ved nyttår (www.avancia.as). Forøvrig ligger det et stort Avancia-senter på Skedsmokorset som har et veldig bredt tilbud (se samme internett-adr. som over). Jeg svømmer på Kjenn. ← Avancia på skedsmokorset virket bra! Kanskje jeg skal slå til etter nyttår? De hadde jo masse forskjellig. Hmm...
abelille Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2006 Takk for gode forslag, var et par senter der jeg ikke hadde funnet! Avancia virket ikke dumt, men vanskelig å se skikkelig tilbudet før de vanlige timeplanene ligger ute. turtlelove, vet du hvor stort svømmebassenget på Furuset er? Noen som kjenner til sportsbaren (http://www.sportsbaren.no/)? Klarer ikke å finne noen timeplan på nettet, og lurer litt på hva slags tilbud de har.
Devana Skrevet 29. desember 2006 #8 Skrevet 29. desember 2006 Kjenn folkebad er ihvertfall et veldig fint sted du kan svømme. Jeg pleier å svømme der som trening og det er et veldig fint basseng med mindre klor enn det pleier å være i basseng og varmt og godt vann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå