Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min takket ja til oppdatering av et program? kalt Adope.flash.ocx? og etter kommer det hele tiden opp en slags feilmelding på Pcen vår.

Vi kommer heller ikke inn på alle nettsider ol. nå, så noe må vi gjøre.

Jeg er ikke flink med data, men mannen min sier at dette er noe som kan skje og at feilen ligger i programmet, og at han har prøvd alle tips Microsoft kunne gi - uten hell.

Er det noen her som har opplevd det samme - og greid å fikse det?

Tar imot alle tips da mannen min vil kassere PC fordi han sier den er usikker. :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville vel heller avinstallert programmet og evt forsøkt lagt det inn på nytt. At gubben vil kassere pc'n pga det programmet er sikkert bare fordi han ønsker seg en ny pc. Hvis den er helt på trynet og pc'n ikke altfor gammel så er det jo bare å formatere og installere alt på nytt.

Lykke til - både med mann og pc

Skrevet

Som du ser her, skal ikke denne fila være noe farlig, men det hender jo innimellom at ting går litt på tvers alikevell. Før du sletter alt kan det ofte være en god ide med en skikkeligrestart av pcen, dvs slå at alt og dra ut strømledninger.. (Populært kallt nokiarestart, det pleier å hjelpe)

I løøøv google!!

Gjest Maxagaze
Skrevet
Ville vel heller avinstallert programmet og evt forsøkt lagt det inn på nytt. At gubben vil kassere pc'n pga det programmet er sikkert bare fordi han ønsker seg en ny pc. [....]

Høyh ! Kaste pc.. ? TS: Send meg en PM, så legger jeg ut porto ! Den er sikkert helt konka uansett.. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...