hilli Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Jeg mener å huske en fantastisk lebestift fra Clinique som het almost lipstick og var nettopp en nestenlebestift. Ettersom jeg har fostått har denne gått ut av produksjon. Finnes det noe lignende, som ikke er lipgloss og ikke er proppfullt av glitter? Jeg liker dove sine lebepomader med farge, men de tørker ut leppene mine...
Havfrua Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Revlon har noen fine noen som ikke har glitter i seg og som gir en fin transparent farge. Serien heter Super Lustrous lipgloss. Verdt å ta en titt på hvis du ikke er heeeelt imot lipgloss altså.
Rexina Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Det er kommet ut en "nestenlebestift" fra Maybelline. Den heter WaterShine Elexir. Det er en lipgloss i dråper, som du påfører som en leppestift og gir glans (ikke glitter) og farge til leppene. Har sett reklame for den i norske magasiner, så den er helt sikkert å finne i butikker som HM, Lindex o.l. Den er nok ikke så dyr heller.
Parfumfreek Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Jeg liker faktisk den billige Hydracolor, bruker den mye på dagtid/jobb. Den er i flere gode farger. Ellers har jeg også kjøpt Eight Hour Cream Lip Protectant Stick, som også er i flere farger. Veldig god den også og gir fin naturlig glans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå