Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 er litt stresset nå..hva snakker man om når man ikke har noe å snakke om lenger? møtte henne i forrige uke, og da brukte vi opp alle temaene vi kunne brukt i dag, eneste grunn for at vi skal på kafe er fordi det er noe vi avtalte for lenge siden.. kommer til å bli endel pinlige stillheter i dag ja...uff.. tips?
Gjest Fresh Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Jeg ville avlyst. Jeg ville iallefall ikke dratt på kafe med henne av medlidenhet, såpass fortjener hun ikke. Både du og henne kan sikkert finne venner som dere kommer bedre overens med.
Colargol Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Du kan jo spørre om hun vil være med på kino først f.eks.? Eller noe annet som er en opplevelse. Da har dere iallefall opplevelsen å snakke om etterpå
miow Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Jeg ville iallefall ikke dratt på kafe med henne av medlidenhet, såpass fortjener hun ikke . ← Hvordan vet du det? Nåja. Har du ikke lyst til å møte henne, og føler at hun synes det samme, avlys. Hvis hun derimot virkelig ønsker å møte deg/ trenger det, møt opp. Er dere ikke veninner da? NOE kan man alltids snakke om. Været, for eksempel
Grendel Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 Digger avataren din! Hadde det vært meg, ville jeg nok avlyst, men det kommer an på hva slags relasjon dere har..er dere gode venninner, eller har dere nettopp møttes? Hvis dere kjenner hverandre godt, ville jeg nok foreslått det Collargol gjør, dra på kino eller finn på noe hvor dere ikke trenger å prate så mye.
Gjest niomi Skrevet 27. desember 2006 #6 Skrevet 27. desember 2006 Hvis man er venner har man vel noe å prate om til enhver tid..? Hadde det vært meg hadde jeg avlyst for begges skyld. Ingenting er verre enn å møte folk man var venner med en gang i tida og finne ut at man faktisk ikke har noe til felles lenger.
Gjest TS Skrevet 27. desember 2006 #7 Skrevet 27. desember 2006 For sent å avlyse..men det tror jeg ikke ville gjort uansett, jeg er fremdeles glad i denne vennen, og håper at vi på et mystisk vis "klikker" og finner mye å snakke om, men på bakgrunn av sist møte, så frykter jeg pinlige stillheter, og det er noe av det verste jeg vet. vi har ikke kjent hverandre så lenge, men hadde veldig god kontakt i begynnelsen av vennskapet, men så har flytting og diverse utvannet kontakten vår, og sikkert forandret oss, dermed har vi ikke samme kjemi som før. noe som er veldig synd.
Fakse Skrevet 27. desember 2006 #8 Skrevet 27. desember 2006 Gå på en kafe som har brettspill dere kan spille da? Da har dere noe å holde på med selv om dere ikke prater hele tida, og dere kan samtidig småprate om spillets gang. Eller gå på kino først som noen andre her foreslo, da kan dere prate litt om filmen mens dere tar en kaffe etterpå, og det blir ikke så lang tid med mulighet for pinlige pauser. Eller hva med å gå i butikker sammen? Alternativt får du tenke ut noen mulige samtaleemner (klart de finnes om du tenker godt etter i stede for å ha "sperre" fordi du er redd for pauser) som du kan ha klar, det er lettere å komme på noe på forhånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå