Gå til innhold

Velentine og forlovelsesdag...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg og min kjære har 1 års forlovelsesdag på fredag og jeg har virkelig problemer med å finne på gave til han. Han fikk klokke i fjor og pc til bursdag, klær til jul etc... Er det noen her som har gode ideer som kan hjelpe meg? Hva skal dere kjøpe til deres kjære?

jeg trenger virkelig hjelp...

Klem Nikki

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo an på hvor mye penger du skal spandere. Men jeg tenkte på en reise for dere to. Det trenger jo ikke å være hele ferien, men en romantisk weekend tur.

Skrevet

Skulle gjerne gjort det, men ingen av oss kan ta fri pga ferien i forbindelse med bryllupet samt bryllupsreisen. Så der gikk de 5 ukene med ferie bort. Kan heller ikke kjøpe ny mobil, da han nettopp har fått ny... Dette er håpløst. :cry:

Skrevet

Siden dere skal på bryllupsreise så kan kanskje en koffert være aktuelt? Eller reise antrekk. Kan jo gi gavekort, det er vel litt enklere.

Har han noen hobbyer? Noen nytt utstyr han trenger...

Skrevet

Har masse kofferter etter en shopping helg i London... Tror det skal holde med 1 stk 100 liter samt en på 50 liter når vi skal på bryllupsreise... hehe.... Han holder på med innebandy, men har alt han trenger der. Han er så innmari kjapp til å kjøpe det han trenger med en gang. Slik at når jeg skal kjøpe gaver til han såer det umulig for meg å kjøpe noe. Jeg kan jo alltids kjøpe playsatation spill til han, men det er så lite personlig gave som jeg ikke kan fordra.... Dette er ikke enkelt, men takk for tipsene. alt hjelper.

Kanskje jeg kan kjøpe en litt lekker boks og fylle den opp med favoritt sjokoladen hans? Og legge med et kort og en liten nøkkelring.... Eller blir det for jentete??? Skal ikke legge i så mye penger, da han har fått hovedgaven sin... Nokia 6510 som han har siklet på lenge og ikke klarte å vente til 14 feb.

Skrevet

Bok

Abbonement på magasin

Skihansker

Lue (strikke selv?)

Kunst

Fiskestang

Gavekort på massasje/restaurant (event utført av deg, hvis økonomien kniper)

Klokke

Noe tøft til kjøkkenet: vinopptrekker, skikkelig gode kniver, karaffel

Vin, Congac

En opplevelse: Go-cart kjøring en hel dag, tandemhopp, dag i badeland, natt på hotell sammen med deg, revy-, teater eller kinobilletter

Telt

Primus

Frisørtime hos en barberer med hele pakka

Sekk

Sko

Bilde tatt av deg av proff fotograf

Kredittkortholder

Reisevekkerklokke

Reiseradio

Ta en tur innom Artista eller andre "ting og tang" butikker, de har mye moro...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...