Gjest Stifler's mom Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Jeg har normal hud, og den er egentlig fin. Men de siste månedene er det blitt en del ulike billigkremer og dårlig stell, og jeg har fått en del sorte prikker på nesa. Tidligere har jeg prøvd en maske fra Décleor som var veldig bra, litt leiraktig (husker ikke navnet), den åpnet porene og renset skikkelig. Vurderer den igjen, men den ligger relativt høyt i pris. Noen andre anbefalinger?
honey21 Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Husker du hva masken fra Décleor het? Jeg sliter også med svarte prikker på nesen selv om huden er fin ellers. Jeg kan jo bruke Basiron, men det tar så lang tid før den fungerer synes jeg...
Gjest Stifler's mom Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Jeg var inne på SN nå, og fant en maske der som heter Clay and Herbal Mask eller noe, jeg tror det var den. Kostet nesten ingenting på SN, så jeg tror jeg prøver den. Hvis ingen har noen knallgode anbefalinger, mener jeg Bruker ikke Basiron eller andre "legemidler", det er knallsterkt for huden og på meg virker de ikke heller, annet enn å tørke huden helt ut.
Rexina Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Jeg liker god Tea Tree fra bodyshop. den lukter veldig godt og hjelper mot kviser og sorte prikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå